SBS Finland Oy

The Voice tiedottaa: Lady Gaga suoraan Suomen Virallisen Latauslistan kärkeen

Lehdistötiedote   •   Helmi 18, 2011 10:19 EET

Lady Gagan tulevan albumin nimikkokappale julkaistiin 11. helmikuuta ja se nousi välittömästi Suomen Virallisen Latauslistan sijalle yksi.

Lady Gagan uusin single tiputtaa Petri Nygårdin Selvä päivä –hitin tällä viikolla listan sijalle kaksi. Bruno Marsin Grenade jatkaa viime viikon tapaan listan sijalla kolme.

Latauslistan kärjessä komeileva Born This Way –kappale on ensimmäinen single Lady Gagan myöhemmin keväällä julkaistavalta samannimiseltä albumilta.

TWLWTitleArtistWOC1Born This WayLady Gaga121Selvä päiväPetri Nygård933GrenadeBruno Mars642Black And YellowWiz Khalifa758S&MRihanna2611Missä muruseni onJenni Vartiainen2875Mä annan sut poisLaura Närhi884MoreUsher699Tonight (I'm Fucking You)Ludacris ft Enrique Iglesias210REDirty SituationMohombi2117Hold It Against MeBritney Spears6126HysteriaAnna Abreu61315Barbara StreisandDUCK SAUCE161413Duran DuranJenni Vartiainen91512Bumpy RideMohombi2016NEWBetter Off DeadThe Sounds11730Just The Way You AreBrune Mars71810The Time (Dirty Bit) Black Eyed Peas 111914Only Girl (In the World)|Rihanna222022VapaaKaija Koo312123Hay BabyPitbull Ft T-Pain 182220HyökyaaltoAntti Tuisku923REIndestructible (Radio Edit)Robyn12421Freaky Like MeMadcon172527Just A DreamNelly1426NEWYeah x3Chris Brown12717Who's That Chick? David Guetta ft Rihanna122816HigherTaio Cruz 1229REFireworkKaty Perry63024Written In the Stars (feat. Eric Turner)Tinie Tempah20

Lista julkaistaan torstaisin The Voicen netissä kello 20. Suomen Virallisen Latauslistan ensiesitys on Voice TV:ssä perjantaisin kello 10. Lista kuullaan Voicen radiosta lauantaisin kello 14.

Suomen Virallinen Latauslista on nähtävillä kokonaisuudessaan osoitteessa:  www.voice.fi

The Voice laittaa järjestykseen suomalaisten ostaman digitaalisen musiikin. Lista kerätään yhteistyössä Musiikkituottajien kanssa. Musiikkituottajat aloitti digitaalisen äänitemyynnin tilastoinnin vuonna 2005, ja The Voice tuottaa Suomen Virallinen Latauslista -ohjelmaa sekä radion että TV:n puolelle. Latauslista koostetaan monipuolisten ja luotettavien online- ja mobiili-musiikkikauppojen myyntien perusteella.

Lisätietoja antavat:

Sami Virtanen, musiikkipäällikkö, The Voice, puh. 020 747 4054

Tommi Kyyrä, apulaisjohtaja, Musiikkituottajat, puh. (09) 680 340 50

The Voice on osa SBS Finland Oy:tä. SBS Finland Oy on monipuolinen ja innovatiivinen mediatalo. SBS Medialla on kaksi valtakunnallista mediabrandia: The Voice ja Iskelmä, sekä paikallisesti kohdennetut mediabrandit: Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä ja Radio Mega. Kaikki SBS Finland Oy:n mediabrandit ovat monimediallisia ja tuottavat kohderyhmilleen sisältöä kaikkiin tarjolla oleviin välineisiin. SBS Median liikevaihto vuonna 2010 oli 16 miljoonaa euroa, ja radiotoimialalla SBS on markkinajohtaja. Yrityksen palveluksessa on 150 media-ammattilaista. SBS Finland Oy on osa ProSiebenSat1. Media AG - konsernia, jolla on toimintaa 14 Euroopan maassa. Lisätietoa www.sbs.fi.