mySafety Oy

Tiedote Haaga-Helian kanssa tehdystä partnerisopimuksesta

Lehdistötiedote   •   Syys 19, 2014 09:38 EEST

mysafetyn toimitusjohtaja Niclas Fagerlund ja Haaga-Helian vararehtori Lauri Tuomi allekirjoittavat partnerisopimuksen. Takana vasemmasta oikealle HR Business Partner Helena Myllärinen ja asiakkuuspäällikkö/eMBA program manager Susanna Tammela-Eltvik

mySafety on tehnyt partnerisopimuksen Haaga-Helia-ammattikorkeakoulun kanssa. Partnerisopimus on kokonaisvaltaista ja pitkäaikaista yhteistyötä, jonka tavoitteena on lisätä molempien osapuolten yhteistyömahdollisuuksia liittyen opiskelijoiden rekrytointiin, työharjoitteluun, opinnäytetöihin, opintojakso-yhteistyöhön ja muuhun projektikohtaiseen toimintaan.

HAAGA-HELIA on yksityinen ammattikorkeakoulu, joka kouluttaa liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkii ja kehittää näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa.

Ammattikorkeakoulu toimii kuudessa eri toimipisteessä Helsingissä, Porvoossa ja Vierumäellä. Helsingissä toimintaa on Haagassa, Malmilla, Pasilassa ja Vallilassa. Haaga-Helialla on noin 10 500 opiskelijaa ja noin 650 työntekijää.

Yhteyshenkilönä Haaga-Helian puolelta toimii myyntityön koulutusohjelman lehtori Riku Hytönen ja mySafetyn edustajana toimii HR Business Partnerimme Helena Myllärinen.

mySafety on Suomen suurin kattavaa sulkupalvelua tarjoava yritys. Olemme toimineet Suomessa vuodesta 2008. Palvelutarjoomamme koostuu yksinkertaisista, mutta toimivista arjen turvapalveluista, sekä perinteistä vakuutusturvaa täydentävistä palveluista. Pääarvomme ovat asiakaspalvelussa ja asiakkaiden auttamisessa. Palveluksessamme on noin sata henkilöä ja pääkonttorimme sijaitsee Helsingin Vallilassa.