Roche Oy

Tietoa ja tukea verkosta: Lääkäri vastaa Rochen uudistetuilla potilassivuilla

Lehdistötiedote   •   Helmi 14, 2013 11:12 EET

Roche Oy tarjoaa entistä kattavammin tietoa ja tukea verkossa. Yrityksen potilassivut uudistuvat ja verkkolääkärin vastauspalvelu avautuu yhdessä sivujen kanssa 14.2.2013. Sivustot tarjoavat luotettavaa ja ajankohtaista tietoa vaikeiden sairauksien hoidosta.

Potilassivustot auttavat vakavasti sairastuneita ja heidän läheisiään ymmärtämään sairautta ja käsittelemään sen aiheuttamia tuntemuksia. Sivustot tarjoavat luotettavaa tietoa sairauksista, niiden oireista, diagnostiikasta ja hoitomahdollisuuksista. Lisäksi sivustoilla voi kysyä sairauksista verkkolääkäriltä.

Rochen potilassivustot on suunniteltu yhteistyössä suomalaisten lääkäreiden, hoitohenkilökunnan ja potilaiden kanssa. Uusia sivustoja on kaikkiaan kuusi: rintasyöpä, suolistosyöpä, keuhkosyöpä, krooninen lymfaattinen leukemia, lymfooma ja hepatiitti.

Luotettavaa tietoa ja tukea verkosta:
www.hepatiitti.fi
www.keuhkosyopa.fi
www.krooninenlymfaattinenleukemia.fi
www.lymfooma.fi
www.rintasyopa.fi
www.suolistosyopa.fi

Lehdistötiedustelut:

Satu Ratia
Roche Oy
puhelin: +358 500 451 962
sähköposti: satu.ratia@roche.com

Roche

Roche on maailman johtava tutkimukseen keskittyvä terveydenhuoltoalan konserni lääketeollisuuden ja diagnostiikan alalla. Rochen pääkonttori sijaitsee Baselissa, Sveitsissä. Roche on maailman suurin bioteknologia-alan yritys, joka valmistaa lääkkeitä syöpätautien, virologian, tulehdussairauksien sekä aineenvaihdunta- ja keskushermostosairauksien hoitoon.

Roche on myös maailman johtava yritys in-vitro ja syöpädiagnostiikan alalla sekä edelläkävijä diabeteksen diagnosoinnissa. Rochen yksilöityyn terveydenhuolto-ohjelmaan kuuluvat lääkkeet ja diagnostiikkatyökalut tarjoavat todellisia parannuksia terveyden edistämiseen, potilaiden elämänlaadun parantamiseen ja odotettavissa olevaan elinaikaan.