Unibet Suomi

Tiki: Jokerit niittaa Ässät 1–4

Lehdistötiedote   •   Tammi 27, 2010 18:24 EET

SM-liigan kierros 28.1.
Ässät−Jokerit: Ässät on pelannut oikeastaan koko kauden todella epätasaisesti. Jokereiden suunta on joulun jälkeen ollut nousussa, vaikka nyt ovatkin hävinneet pari ottelua putkeen. Uskon Jokereiden voittavan Porissa lukemin 1−4. Tähän siis 2.

Blues−TPS: Blues sai edellisen pelin voitosta vihdoin kaivattua itseluottamusta. Uskon, että jatkoa voitolle saadaan heti TPS:ää vastaan. Tähän siis kotivoittona 1.

HIFK−Saipa: Viime viikolla Lukko rökitti IFK:ta pahasti, mutta Jalonen on varmasti laittanut nyt ryhtiä joukkueeseen. Uskon, että HIFK kyllä päihittää Saipan. Laitan 1.

Ilves−Pelicans: Hakametsästä ovat fanit välillä marssineet ulos, joten ei ole pelaajilla helppo paikka pelata. Nyt on mielenkiintoista nähdä, paraneeko Ilveksen peli. Laitetaan joka tapauksessa Pelicansille 2.

Kalpa−Kärpät: Kiinnostava tilanne, koska molemmille joukkueille tuli tappio edellisistä peleistä. Uskon, että Kalpa on kotikylässään vahva. Kärppien uusi valmentajasopimus antaa toisaalta varmasti potkua myös oululaisille. Heitän tähän tasapelin eli X.

Tikin vinkit:
Ässät-Jokerit 2, tulosvetona 1−4
Blues−TPS 1
HIFK−Saipa 1
Ilves−Pelicans 2
Kalpa−Kärpät X

28.1.2010 Unibetin kertoimet (1x2)
Blues-TPS 1,95 4,30 3,05
HIFK-SaiPa 1,62 4,70 4,15
Ilves-Pelicans 2,30 4,35 2,45
KaIPa-Kärpät 1,85 4,35 3,30
Ässät-Jokerit 2,45 4,20 2,35

Kaikki kertoimet
Jääkiekko - NHL - SM-Liiga

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.