Unibet Suomi

Tiki: Jokerit tarjoilee JYP:lle lauantaiyllätyksen

Lehdistötiedote   •   Huhti 11, 2009 18:23 EEST

Lue Tikin analyysi SM-liigan lauantain kierrokselle:

SaiPa–Pelicans: SaiPalla koossa 72 pistettä ja Pelicansilla 70 eli molemmat tappelevat vielä sääli-playoffeihin pääsystä. Uskon, että SaiPa pelaa kotona hyvin ja ottaa voiton tässä ottelussa. Laitan tähän 1.

Kärpät–Ässät: Kärpillä vaihtui valmentaja, kun Alatalo sai lähteä ja tilalle tuli Haapakoski. Uskon, että valmentajavaihdos tuo joukkueeseen uutta intoa ja nostaa pelin tasoa. Ässät taistelee tiukasti, mutta uskon silti Kärppien voittoon. Tähän siis 1.

JYP–Jokerit: Sarjakakkonen JYP joutuu tiukan paikan eteen kohdatessaan hyvävireisen jokerijoukkueen. Jokereille on kyseessä äärimmäisen tärkeä ottelu. Uskon, että Jokerit yllättää JYP:n ja vie pisteet Jyväskylästä. Laitan yllätyksenä 2.

HIFK–HPK: Keskikaartin joukkueet ovat vastakkain HIFK:n kotiluolassa. HPK pelaa varmasti lauantaina kovaa, mutta en usko sen riittävän HIFK:ta vastaan. Pisteet jäävät Helsinkiin, laitan tähän 1.

Lukko–Tappara: Lukko on jäänyt jälkeen KalPan rynnistyksestä ja Tappara tuskailee niukasti pudotuspeliviivan alla. Lukon kelkan on alettava kääntyä, jos meinaavat loppuun asti pärjätä. Tappara pelaa veitsi kurkulla, joten uskon heidän yllättävän ja vievän pisteet. Tähän iso veto ja laitan siis 2.

KalPa–Blues: KalPa on tämän hetken numero ykkönen, ja on ollut tämän kauden yllättäjä. Uskon, että Bluesilla ei ole tässä ottelussa mitään jakoa, vaikka vieraissa hyvin pelaavatkin. Tähän selkeä 1.

Ilves–TPS: Ilveksellä ei ole enää muuta kuin kunnianhimo, jonka vuoksi pelata. TPS:n ryhmä yrittää porskuttaa playoffeihin suoraan. Ilvekseltä ovat paineet pudonneet pois, ja he keskittyvät tässä vaiheessa jo putoamisvaiheen peliin Mestiksen ykköstä vastaan. TPS voittaa tämän, tähän siis 2.

Tikin vinkit:
Ilves – TPS 2
SaiPa – Pelicans 1
Kärpät – Ässät 1
JYP – Jokerit 2
HIFK – HPK 1
Lukko – Tappara 2
KalPa – Blues 1

Unibetin kertoimet 1X2 - 13.3.
Ilves-TPS - 2,30 4,40 2,45
KaIPa-Blues - 1,65 4,60 4,00
Kärpät-Ässät - 1,55 4,75 4,60
SaiPa-Pelicans - 1,95 4,35 3,05
JYP-Jokerit - 1,70 4,50 3,80

Kaikki kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 27 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 4,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.