Unibet Suomi

Tiki: Leijonat syö Norjan alkupalaksi

Lehdistötiedote   •   Huhti 24, 2009 18:15 EEST

No niin pelit ovat alkaneet, sohva saatu muokattua Suomen peliä varten valmiiksi.

USA–Latvia: Latvialla ei mennyt harjoituspeli odotuksien mukaan, tuli yllätyshäviöitä. USA lähtee kisoihin nuorella porukalla, into löytyy tähän peliin joten varma 1.

Norja–Suomi: Suomi aloittaa kisat ja Norjasta ei pitäisi olla mitään hätää. Norja voi kiusata Suomea 1–2 erää mutta sitten Suomen pelin pitäisi aukea. Varma 1.

Ruotsi–Itävalta: Rakkaan verivihollisen 1. peli noudattaa samaa kaavaa kuin Suomen, Itävalta on Ruotsille niin sanottu alkupala eli varma ykkönen.

Tsekki–Tanska: Ennakkoon mestarisuosikkeihin lukeutuva Tsekki aloittaa samoilla kaavoilla kun Suomi ja Ruotsi. Tanska on aivan liian heikko, varma 1.

Jääkiekko – kertoimet
Unibet Vedonlyönti

Lisätietoja:

Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa
www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.