Unibet Suomi

Tiki: Maalivahtipeli tuo Suomelle 3-1 voiton Tshekistä

Lehdistötiedote   •   Huhti 29, 2009 18:12 EEST

Itävalta-Latvia: Itävallan on pakko voittaa enkä jaksa uskoa, että pystyvät siihen. Latvia voi hävitä ainoastaan jos Ruotsin kaato on jättänyt liian hyvän olon tunteen. Laitan kakkosen ja tulosvetoon 2-5.

Tanska-Norja: Yksi kisojen tasaisimmista otteluista. Ehkä pieni etu kumminkin Tanskalla jos pystyvät pelaamaan samalla lailla kuin Suomea vastaan avauserän, niin Norjalla tulee olemaan vaikeuksia. Norjan voiton mahdollisuudet lepäävät vastaisku- ja ylivoimapelissä. Merkiksi 1 ja tulosveto 3-2.

Ruotsi-USA: Panoksena lohkon voitto ja Ruotsilla karvas tappio alla. Onko Bengt-Åke pystynyt kokomaan joukkueen häviön jälkeen. Avuksi tuli kaksi NHL-pelajaa joista ainakaan Latvia pelissä ei ollut apuja. Pystyykö Omark johtamaan Ruotsin USA:n kaatoon? Mikä on Ron Wilssonin kyky luoda USA:n nuoriin usko, että voivat voittaa naapurimaamme. Uskon Ruotsiin ja laitan 1 & tulosvedoksi 5-2.

Suomi-Tshekki: Nyt katsotaan mistä Suomen joukkue on tehty. Kenraaliharjoituksessa hävisimme jatkoajalla, joten nyt on revanssin paikka. Suomen ylivoima toimii erittäin hyvin, mutta viidellä viittä vastaan tuloksena on ollut vain 3 maalia: 1 Norjaa ja 2 Tanskaa vastaa. Vastus on nyt monta kertaa kovempi eli maaleja pitää syntyä muiltakin kuin 1. kentältä. Tshekeillä on ehkä hiukan paremmat pakit kuin Suomella, joita johtaa suomalaisten hyvin tuntema Marek Zidlicky. Hyökkääjät ovat tasavahvoja ja varmasti tullaan näkemään Jagr vs. Ruutu. Jalonen varmasti käyttää hyväkseen Suomen viimeisen vaihtomahdollisuuden. Maalivahtiosaston Suomi vie 6-0, joten uskon Suomeen, laitan 1 ja tulosvedoksi 3-1

Jääkiekko – kertoimet
Unibet Vedonlyönti

Lisätietoja:
Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.