Unibet Suomi

Tiki: Toronto yllättää Buffalon

Lehdistötiedote   •   Joulu 18, 2009 18:09 EET

Florida – Carolina: Yllätyksekseni Florida on pelannut hyvin ja voittanut jopa kärkijoukkueita. Carolina on koko sarjan huonoin joukkue, vaikka mukana on hyviä pelaajia. En tiedä, mättääkö jokin Carolinan valmennuksessa, vai mistä on kyse. Tähän laitetaan joka tapauksessa 2.

Buffalo – Toronto: Täytyy nostaa hattua Toskalalle, joka on pelannut hienosti viime aikoina. Siinä missä Toskala on torjunut tehokkaasti, on puolestaan Niklas Hagman tehnyt ja syöttänyt maaleja. Buffalo on yksi sarjan kärkiryhmistä, mutta veikkaan Torontolle yllätysvoittoa. Tähän siis 2.

Anaheim – Phoenix: Teemu on poissa Anaheimin riveistä, mutta hyvin on tyhjä aukko paikattu. Sakunkin peli on parantunut koko ajan ja muuttunut rennommaksi. Kun Anaheimissa kerran pelataan, uskon kotijoukkueen voittoon. Tähän siis 1.

Ottawa – Minnesota: Ei voi muuta kuin kehua Minnesotan Koivun ja Bäckströmin peliä. Miettinenkin hoitanut hyvin hommansa, ja uskon tämän kolmikon otteisiin. Ehdottomasti luotan Minnesotan suomalaisiin ja laitan tähän siis 2.

Chicago – Detroit: Chicagolla on koossa nuori, hyvä joukkue. Jos Niemi pelaa tämän ottelun, tulee voitto varmasti. Detroitin kohdalla kysymysmerkki on, pelaako Filppula jo. Uskon Detroitiin erittäin vahvaan joukkueeseen, kun saavat kaikki ruotsalais- ja muut kykynsä takaisin. Laitan tähän 2.

Tikin vinkit:
Florida Panthers – Carolina Hurriganes 2
Buffalo Sabres – Toronto Maple Leaf 2
Anaheim Ducks– Phoenix Coyotes 1
Ottawa Senators – Minnesota Wild 2
Chicago Blackhawks – Detroit Red Wings 2

Jääkiekko kertoimet
NHL kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.