Tori.fi

Tori.fi - nopea ja vaivaton

Lehdistötiedote   •   Helmi 11, 2011 14:52 EET

Osta, myy, vaihda, vuokraa - Tori.fi -sivustolla. Valitse oikea osasto ja maakunta ja ilmoita ilmaiseksi myymästäsi tuotteesta. Lisää ilmoitus vaikkapa houkuttelevien kuvien kera sivustolle ja jää odottelemaan yhteydenottoja. Kaikki onnistuu nopeasti ja helposti vain muutamassa minuutissa - ja täysin ilmaiseksi.

Sivusto ei vaadi sinulta rekisteröitymistä: sinun tarvitsee vain täyttää lomake, jossa kerrot tarpeelliset tiedot ostamastasi tai myymästäsi tuotteesta. Sähköpostiosoitteesi ei näy julkisesti muille käyttäjille, joten palvelu on turvallinen ja luotettava. Osto- ja myynti-ilmoitusten lisäksi löydät sivustolta tarjolla olevia palveluita ja työpaikkailmoituksia. Valitse itseäsi kiinnostavat ilmoitukset yli sadantuhannen ehdokkaan joukosta ja käy kauppaa. Sivuston takana on iso, kansainvälinen yritys, ja palvelun tehokkuus on havaittu hyväksi jo monessa maassa. Miksi et helpottaisi elämääsi ja hankkiutuisi eroon turhista tavaroista nyt, kun se on näin helppoa, nopeaa ja vaivatonta, eikä maksa sinulle mitään.

Tori.fi on jokaiselle suomalaiselle suunnattu markkinapaikka, jossa tavaroita ja palveluita voidaan ostaa, vuokrata ja myydä. Ilmoittaminen on ilmaista ja helppoa, eikä palveluun tarvitse rekisteröityä. Työntekijämme lukevat jokaisen ilmoituksen läpi ennen julkaisemista, joten Tori.fi:n kautta ostaminen, vuokraaminen ja  myyminen on turvallista. www.tori.fi