AM Security Oy

Tosibox® - Varma tapa huoltaa verkossa

Lehdistötiedote   •   Kesä 05, 2013 12:00 EEST

TOSIBOX® on suomalainen innovaatio, ratkaisu mullistaa etäyhteyden muodostamisen. Nyt ensimmäistä kertaa maailmassa etäyhteys muodostetaan itse. Tämä tapahtuu automaattisesti ja tietoturvallisesti vain viidessä minuutissa. Tosiboxin avulla hallitset etäältä yrityksen tietokoneita, palvelimia ja valvontakameroita. Maantieteellisesti eri alueilla sijaitsevat kiinteistöjen ja teollisuuden laitteet voivat myös keskustella jopa suoraan keskenään ilman käyttöjärjestelmää tai käyttäjää. Verkkoyhteys voidaan toteuttaa joko kiinteistön kiinteään verkkoon tai TOSIBOX:iin asennetavan 3G-modeemin kautta. Laitteistoon kuuluu: TOSIBOX Lukko, TOSIBOX Avain sekä 3G-modeemi.

• Käyttöönotto kestää vain 5 min
• Edistyksellinen tietoturva
• Joustava ja skaalautuva järjestelmä
• Toimii luotettavasti kaikissa internetliittymissä

KÄYTTÖKOHTEITA ON SATOJA

Laitetta voidaan käyttää huoltosopimuskohteissa, joissa on mm. kulunvalvontaa, videovalvontaa, myymäläportit, paloilmoitin tai muu sellainen järjestelmä johon voidaan olla etäyhteydessä.

TURVALLINEN JÄRJESTELMÄ

TOSIBOX® muodostaa kohteeseen Internetin avulla suoran salatun yhteyden, joka toimii aina automaattisesti. Palomuureja ei tarvitse avata. TOSIBOXin käyttäjä voi olla varma siitä, että tiedot ja yhteydet ovat täysin omassa hallinnassa.

Klaus Tuominen
klaus.tuominen(a)amsecurity.fi