Spartoo FI

Toukokuun hurmaavat kangasmallit!

Lehdistötiedote   •   Touko 07, 2014 12:19 EEST

Toukokuussa voimme pukeutua kuinka haluamme ja vetää jalkaamme ihastuttavat kangastennarit! Kevyet, miellyttävät, joustavat ja värikkäät, nämä kengät vakuuttavat kaikissa tilanteissa. Ne sopivat parhaiten yhteen rennon asun ja trendikkään laukun kanssa.

4 huippumuodikasta ja joukosta erottuvaa merkkiä :

Vuonna 1915 perustetusta Victoria-merkistä on nopeasti tullut huippusuosittu synnyinmaassaan Espanjassa. Ainutlaatuinen ja universaali tyyli kiehtoo ikää ja statusta katsomatta. Merkki pääsi uuteen alkuun kehitettyään vulkanointimenetelmäänsä lähellä tehtaitaan. Täysin ekologisia Victoria-tennareita viedään nykyään kaikkialle maailmaan ja ne ovat huippusuosittuja!

Kaksi Bensimon veljestä löysivät yllättäen kierrellessään armeijan varaston ylijäämiä valtavan varastollisen valkoisia tennareita. He olivat siis onnellisia miettiessään tennareiden värjäystä useisiin eri väreihin. Edessä oli lähes välitön onnistuminen merkille mukavantuntuisten, ajattomien ja persoonallisten tennareiden myynnissä, ja Serges ja Yves päättivät alkaa myydä myös laukkuja. Sekä tennarit että laukut ovat useissa vaihtelevissa malleissa, fanien suureksi iloksi!

Vans ei tarvitse apua, sen oma mielikuvitus riittää luomaan uskomattomia kenkiä! Sen salaisuus: julkaista uudelleen mallistonsa legendaarisia malleja moderneimpina, erilaisempina ja entistä hulvattomimpina versiona. Paul Van Dorenin vuonna 1966 luoma merkki onnistui vuonna 1979 haasteessaan esitellessään kengännauhattoman slip on -mallin, jonka kalifornialaiset skeittarit ja Bmx ridersit adoptoivat välittömästi. Skate-merkki Vans on enemmän kuin merkki, se on elämänasenne!

Benettonin tarina alkaa vuonna 1965 Italian Trevisosta, jossa Luciano Benetton sisarustensa Giulianan, Gilberton ja Carlon kanssa päättää perustaa perheen nimeä kantavan vaateyrityksen, jonka kantava idea ovat värit. Iloiset värit, rento tyyli ja hyvä hinta-laatusuhde tekivät merkistä pian tunnetun ja suositun. Suosio laajeni kansainväliseksi 80-luvun alussa aloitettujen mainoskampanjaoiden ansiosta. Benetton pyysi italialaista valokuvaajaa, Oliviero Toscania työskentelemään lähtökohtanaan erilaisuuden teema. Sloganiksi valikoitui nykyisin niin kuuluisa "United Colors of Benetton", joka välittää suvaitsevaisuuden viestiä sekoittamalla kulttuureja ja värejä ja esittää näin merkin näkemyksen yhteiskunnasta. Merkin mainoskampanjoissa oli vahvoja ja provosoivia kuvia, ja ne huomattiin luovuutensa ja kapinallisuutensa vuoksi. Erikoisinta oli, ettei mainoksissa koskaan näytetty merkin tuotteita. Kuvat tekivät vahvan vaikutuksen, joskin välillä melko ristiriitaisen, ja saavuttivat yleisön aivan eri tavalla kuin ennen luoden uuden aikakauden ilmaisutavan. Merkin värikkäät ja trendikkäät vaatteet ja asusteet ovat nykyisin tunnettuja kaikkialla maailmassa ja kaikkien rennon muodin ystävien suosiossa!

Spartoo : Kenkämyyjä numero 1 Euroopassa

Perustettu vuonna 2006, Spartoo on nopeasti noussut yhdeksi Euroopan suurimmista kenkämyyjistä ja se tarjoaa tämän hetken trendikkäimmät miesten kengät, lasten kengät sekä naisten kengät. Spartoo tarjoaa nykyisellään yli 700 merkin valikoiman, johon kuuluvat kaikki suosituimmat merkit, kuten Yurban, elevan Paris, Levis, UGG, sekä Adidas. Myös mallivalikoima on poikkeuksellisen laaja, sillä valittavissa on yli 30.000 erilaista mallia (saappaat, korkokengät, tennarit, bootsit, rantasandaalit, nilkkurit...). Tunnettu myös kansainvälisesti, Spartoo on 10 parhaan verkossa toimivan muotisivuston joukossa ja 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa.

• Liikevaihto 2012 : 150 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2011 : 100 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2010 : 50 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2009 : 30 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2008 : 15 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2007 : 5 miljoonaa euroa.
  • Yli 6 miljoona kävijää joulukuussa 2012 (Médiametrie, Europe).
  • 10 suosituimman verkossa toimivan muotisivuston joukossa, mukana muun muassa La Redoute ja 3 suisses (Médiametrie, 2012).
  • 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa (Mediamomentum.co.uk, 2012).
  • Henkilöstö : 200 työntekijää.