Toyota Material Handling

Toyota Material Handling mukana pakkausalan PacTec 2010 -messuilla

Lehdistötiedote   •   Syys 07, 2010 15:14 EEST

Pakkausalan vuoden 2010 merkittävin tapahtuma Itämeren alueella pidetään Helsingin Messukeskuksessa 21. - 24.9.2010. Messuilla on esillä alan uusimmat innovaatiot ja parhaat käytännöt. Messukokonaisuuteen kuuluvat myös samaan aikaan järjestettävät elintarviketeollisuuden tuotantoteknologian FoodTec 2010 ja uusi graafisen alan tapahtuma GrafTec. Kolmen ammattitapahtuman yhdistäminen tarjoaa hyvät mahdollisuudet luoda kumppanuus- ja asiakassuhteita yli toimialarajojen.

Myyntijohtaja Jukka Heinosen kutsu PacTeciin

Toyota Material Handling Finland Oy on Suomen suurin materiaalinkäsittelylaitteiden toimittaja. Tuotevalikoimaan kuuluvat Toyota-, BT- ja Kalmar-trukit sekä Mecaluxin varastokalusteet. Yhtiön palveluksessa on 135 henkilöä ja liikevaihto on 35 miljoona euroa.

Yritys kuuluu Toyota Material Handling Groupiin, joka on 25 prosentin markkinaosuudellaan maailman suurin trukkivalmistaja. Euroopan tuotantolaitokset sijaitsevat Ruotsin lisäksi Ranskassa ja Italiassa.

www.toyota-forklifts.fi