Unibet Suomi

Treffit Kim Heroldin ja Aleksi Valavuoren kanssa kuumottavat naispelaajia

Lehdistötiedote   •   Huhti 14, 2009 17:58 EEST

Peliyhtiö Unibetin naisille suunnattu Kumman kaa -pokeriturnaus jatkuu jälleen huomenna. Viime viikolla startanneen turnaussarjan voittajalle on luvassa treffit Kim Heroldin ja Aleksi Valavuoren kanssa.

Voittaja pääsee sekä viettämään iltaa molempien kanssa että haastamaan haluamansa herran kaksinpelissä. Palkinto tuntuu kiinnostavan naisia, sillä viime viikolla turnaukseen osallistui lähes 300 pelaajaa, mikä on naispokeriharrastajien määrä huomioiden suuri luku.

Kumman kaa -ilmaisturnaus starttaa huomenna torstaina 2.4. klo 19.30, ja siihen voi ilmoittautua Unibetin sivuilla klo 17.30 alkaen

Lisätietoa Unibetin verkkosivuilta osoitteesta www.unibet.fi.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.

Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.