Spartoo FI

Trendikkäät karvavuorelliset jalkineet saapuvat !

Lehdistötiedote   •   Joulu 12, 2013 11:18 EET

Joka aamu sama tilanne : kun katsomme ikkunasta ulos, tahdomme samantien palata lämpimään petiimme, kauas lumesta ja miinus-asteista… C-vitamiinin ja suklaan lisäksi selviämme talvesta turkisvuoristen saappaiden kanssa! Kuten Jessica Alba, tänä vuonna panostamme muodikkaaseen ja miellyttävään malliin, joka on helppo yhdistää trendikkäisiin asuihin : hameeseen, bleiseriin ja legginseihin. Oletko valmis kohtaamaan talven?

Spartoo.fi esittelee tässä valikoiman merkkejä, jotka pitävät jaloistamme hyvää huolta:

Sananmukaisesti kuusta vuonna 1969 pudonnut Moon Boot on tullut takaisin jo muutaman kauden ajan ja jatkaa legendaarista kulkuaan aikakaudesta toiseen. Aikansa johtavan vaellus- ja talvijalkinevalmistajan Tecnica Internationalin johdossa tuolloin ollut Giancarlo Zannata sai idean suunnitella saappaat Neil Armstrongin kuunvalloituksen innoittamana. Kyseessä oli todellinen tekninen ilmiö: jalkine, jossa lämpöä pitävät ja kosteutta hylkivät ominaisuudet yhdistyneinä epätavalliseen muotoon valloitti laajempien kansankerrosten suosioon jo tuolloin tulleet talviurheilukeskukset. Moon Boot on iskostunut kollektiiviseen tietoisuuteemme siinä määrin, että sen katsottiin vuonna 1999 Carrousel du Louvren designnäyttelyssä kuuluvan 1900-lukua parhaiten edustavien design-esineiden joukkoon. Paitsi että merkin uudistavat ja toiminnalliset ominaisuudet ovat syntyneet 1900-luvun keskeisimmän planeettaamme koskevan tapahtuman inspiroimana, se symboloi muodin ja historian epätavallista kohtaamista. Moon Boot uudistuu kirkkaita värejä ja yhä paremmin eristäviä materiaaleja käyttämällä, yhdistämällä tyylin ja mukavuuden. Oli sitten kyse hiihtokeskuksista tai lumen peittämistä kaduista, Moon Boot on välttämätön, jotta talvesta voi selvitä trendikkäänä!

Nykyaikaista ja ylellistä muotia jo  vuoden ajan. Vuonna 1983 Franco Moschino loi tyylikkään Italialaisen muotitalon, jonka mallit uudistuvat koko ajan, mutta pysyvät kuitenkin aina muodin aallon harjalla. Kun ennenaikainen kuolema vuonna 1994 otti muotitalon luojan omakseen, hänen entinen assistenttinsa Rossella Jardini otti ohjat omiin käsiinsä, ja johtaa nyt taloa tyylillä ja lujalla otteella, sekä perinteisyydellä. Tuloksena taiteellinen linja, joskus hippusen provosoiva, mutta aina laadultaa ylellinen. Love Moschino ilmentää klassisuuden, joskus hauskuuden ja tyttömäisyyden, sekä aina silloin tällöin hiukan liioittelua... Ja joskus nämä kaikki kolme samaan aikaan!

Perustettu vuonna 1962 Kanadassa, merkki Sorel tuo toimivuutta ja kokemustaan laadukkaasti valmistetuista tuotteistaan moderniin muodin maailmaan, jossa merkki inspiroi uuden sukupolven valmistajia ja luojia. Sorel on laajentanut toimialaansa saappaisiin, ja on vaikeaa löytää saapasta, joka olisi kuten Sorelin. Keveät ja ilmavat sandaalit sekä talvikengät ovat käytännöllisiä ja Sorel valmistaa tuotteensa huolella laadukkasita materiaaleista kuten villasta ja aidosta nahkastameidän suureksi onneksemme.

Alkuaan australialaisten paimenten käyttämät, sittemmin surffareiden varpaita 70-luvulla lämmittäneet ja lopulta Pamela Andersonin jaloissa nähdyt lampaannahkasaappaat ponnahtivat muodin maailmaan vuonna 2004. Saappaat valtasivat koko Hollywoodin, ja Ugg-merkistä tuli huippusuosittu: Kate Moss, Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker, Kate Winslet ja jopa Leonardo DiCaprio ovat Ugg-faneja!

Spartoo : Kenkämyyjä numero 1 Euroopassa

Perustettu vuonna 2006, Spartoo on nopeasti noussut yhdeksi Euroopan suurimmista kenkämyyjistä. Spartoo tarjoaa nykyisellään lähes 800 merkin valikoiman, johon kuuluvat naisten kengät, miesten kengät ja lasten kengät, sekä kaikki suosituimmat merkit, Adidas, New Rock, Timberland, Umbro ja Converse. Myös mallivalikoima on poikkeuksellisen laaja, sillä valittavissa on yli 30.000 erilaista mallia (saappaat, korkokengät, tennarit, ballerinat, nilkkurit, sandaalit…). Tunnettu myös kansainvälisesti, Spartoo on 10 parhaan verkossa toimivan muotisivuston joukossa ja 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa.

• Liikevaihto 2012 : 150 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2011 : 100 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2010 : 50 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2009 : 30 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2008 : 15 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2007 : 5 miljoonaa euroa.
  • Yli 6 miljoona kävijää joulukuussa 2012 (Médiametrie, Europe).
  • 10 suosituimman verkossa toimivan muotisivuston joukossa, mukana muun muassa La Redoute ja 3 suisses (Médiametrie, 2012).
  • 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa (Mediamomentum.co.uk, 2012).
  • Henkilöstö : 200 työntekijää.