Happy eBikers

TrumPutin E-Bike Tour – Sähköpyöräilevät reportterit

Lehdistötiedote   •   Heinä 13, 2018 10:24 EEST

Helsinkiläinen sähköpyörämatkailun uranuurtaja Happy eBikers kantaa kortensa kekoon Helsinki2018-kokouksen järjestelyissä. Matkatoimisto on suunnitellut tunnin pituisen sähköpyöräretken varta vasten TrumPutin-kokoukseen osallistuville mediatoimistoille. Retki on esim. Allas Sea Poolin ohjelmistossa, joten kenties näemme CNN:n tähtitoimittajia sähköpyöräilemässä Helsingin rannoilla. Ajelua mainostetaan myös Finlandia-talon lehdistökeskuksen Helsinki-pisteellä. Happy eBikers lupaa tarjota kierrosta presidenttikolmikolle Niinistö-Trump-Putin, mikäli nämä tarvitsevat virkistystä neuvottelujen lomassa. Myös suomalaiset toimittajat ovat tervetulleita.

Happy eBikers on Suomen ensimmäinen sähköpyörämatkailuun erikoistunut yritys, joka järjestää ammattitaidolla suunniteltuja matkapaketteja sähkömaastopyörillä kesällä Suomessa ja talvella Etelä-Euroopassa. Asiakkaat suunnistavat navigaattorin avulla ja kuljettavat matkatavaransa pyörän tarakalla.