Turvatiimi

TURVATIIMI OYJ KÄYNNISTÄÄ TEHOSTAMISTOIMET ALOITTAMALLA YHTEISTOIMINTANEUVOTTELUT. OTSON INTEGRAATIO OSAKSI TURVATIIMIÄ ETENEE

Lehdistötiedote   •   Syys 01, 2010 16:14 EEST

TURVATIIMI tehostaa organisaatio- ja kustannusrakennettaan Turvatiimi käynnistää välittömästi yhteistoimintaneuvottelut organisaationsa tuottavuuden parantamiseksi ja kustannusrakenteensa tehostamiseksi. Toimenpiteillä pyritään parantamaan yhtiön kilpailukykyä ja kannattavuutta sekä poistamaan Turvatiimin ja Otson toimintojen päällekkäisyyksiä. Yhtiön kokonaissäästötavoite on vuositasolla 2.0 miljoonaa euroa. Henkilöstökustannusten osalta vähentämistarve vastaa 25-35 henkilötyövuoden kustannuksia. Yhteistoimintalain mukaiset neuvottelut koskevat kaikkia toimihenkilöitä ja Hälytyspalvelukeskuksen työntekijöitä. Yhtiön henkilöstömäärä on tällä hetkellä 1153. Tehostamisohjelman vaikutusten arvioidaan toteutuvan vuoden 2011 aikana. Säästötoimista arvioidaan aiheutuvan yhteensä 0,2 miljoonan euron suuruiset kertaluontoiset kulut, jotka rasittavat yhtiön tulosta vuosien 2010 ja 2011 aikana. Turvatiimi Oyj Pekka Lindeman Toimitusjohtaja Lisätietoja: Toimitusjohtaja Pekka Lindeman puh. 0400 445 171 begin_of_the_skype_highlighting              0400 445 171      end_of_the_skype_highlighting mailto: pekka.lindeman@turvatiimi.fi Turvatiimi on johtava kotimainen turvallisuusalan ammattilainen. Turvatiimin liikevaihto vuonna 2009 oli yli 27,3 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 1000 henkilöä.

Lähde: OMX Company News Service