Amiedu

Tutkimus: koulutusmahdollisuudet parantavat työnantajamielikuvaa

Lehdistötiedote  •  2012-05-22 13:00 EEST

Aikuiskoulutus kiinnostaa ja motivoi työhön – kouluttautumismahdollisuudet parantavat myös työnantajamielikuvaa.

Amiedu teetti keväällä 2012 kaksi tutkimusta, joissa kartoitettiin työntekijöiden ja yrityspäättäjien mielipiteitä aikuiskoulutuksesta. Tutkimuksen mukaan peräti 71 prosenttia vastanneista työntekijöistä ei tunne alansa koulutusmahdollisuuksia. Kiinnostusta kouluttautumiseen kuitenkin löytyy

Amiedu on ammatillinen aikuiskouluttaja, jolla on vahva koulutuksellinen osaaminen ja työelämän tuntemus. Amiedu tarjoaa kokonaisvaltaiset ratkaisut työyhteisöjen ja yksilöiden osaamisen kehittämiseen valtakunnallisesti. Amiedun osaamiskeskukset ovat erikoistuneet hyvinvoinnin, kaupan ja palveluiden, teknologiateollisuuden ja yritysturvallisuuden aloille, ICT-, kiinteistö- ja rakennusaloille sekä henkilöstövalmennukseen ja yrittäjyyteen. Amiedussa opiskelee vuosittain yli 24 000 aikuisoppijaa.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom