Lehtiapaja Oy

Tuulilasi mukaan edistämään turvallista autoilua

Lehdistötiedote   •   Tammi 25, 2010 12:05 EET

Suomen suurin autolehti, Tuulilasi, on lähtenyt mukaan liikenneturvallisuutta edistävään EU-hankkeeseen. Lehti allekirjoitti oman sitoumuksensa EU:n yhteiseen perusasiakirjaan, jonka tavoitteena on vähentää kuolemia eurooppalaisessa tieliikenteessä.

Tuulilasi-lehden päätoimittajan Lauri Larmelan mukaan liikenneturvallisuusasioiden käsittely kuuluu myös olennaisena osana Tuulilasin sisältöön. Lehdessä julkaistaan muun muassa kuukausittain liikenneturvallisuuteen liittyvää Kuukauden Shokki-juttusarjaa. Sarjassa käydään läpi liikenneonnettomuuksia, niiden syitä ja ennaltaehkäisyä. Lisäksi sekä lehdessä että Tuulilasin nettisivuilla julkaistaan jatkuvasti tietoa uudesta autotekniikasta ja viimeisimmistä teknisistä innovaatioista, jotka tähtäävät autoilun turvallisuuden parantamiseen.

Tuulilasi on Suomen suurin autolehti, joka on ilmestynyt jo vuodesta 1963 lähtien ja on vakiinnuttanut paikkansa autoilusta kiinnostuneiden lukijoiden parissa. Lehdestä ilmestyy 16 numeroa vuosittain, joista neljä on noin 200 sivun mahtinumeroita. Tuulilasia kustantaa A-lehdet.

Osoitteesta www.lehtiapaja.fi voit tilata Tuulilasin edullisesti ja vaivattomasti. Lehtiapajan valikoimista löydät myös muut tunnetut auto-, moottori- ja venelehdet.

Lisätietoja:
Suomen Lehtiapaja Oy
Puh. (09) 851 77800
Faksi (09) 851 77801
Sähköposti asiakaspalvelu@lehtiapaja.fi
www.lehtiapaja.fi

Lehtiapaja
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa.