Logica

Tyytyväinen Meira jatkaa Logican kanssa

Lehdistötiedote   •   Helmi 03, 2011 23:28 EET

Kahvi- ja maustealan yritys Meira ja IT-palveluyritys Logica ovat uudistaneet infrastruktuuripalveluita koskevan sopimuksensa.

Kolmivuotinen sopimus kattaa Meiran työasematukipalvelut, sekä tietoliikenteen ja palvelimien hallinnan.

”Olemme tehneet Logican kanssa hyvää yhteistyötä jo pidemmän aikaa ja tämän perusteella päätimme jatkaa sitä. Logica on pystynyt vastaamaan siihen tarpeeseen mitä meillä on ollut infrastruktuuripalveluiden tiimoilta”, toteaa hallintojohtaja Raimo Sinisalo Meirasta.

Palvelu kattaa Meiran toimialueen lähes kaikki työpisteet sekä palvelimet, joihin Logicalla on etähallinta ja -valvontayhteys. Palvelu sisältää työasemapalveluiden ohella palvelimien ja tietokantojen hallinta- ja valvontapalvelut, kapasiteettipalvelut ja lähitukipalvelun.

”Logica on ollut infrastruktuuripalvelujemme toimittaja aiemminkin ja olemme olleet tyytyväisiä palvelun laatuun. Erityisen tyytyväisiä olemme olleet heidän toimittamaansa toiminnanohjausjärjestelmän tukipalveluihin”, sanoo Meiran IT-päällikkö Juha Marttinen.

Lisätietoa

Logica, Leena-Mari Lähteenmaa, johtaja, ulkoistusliiketoiminnot, puh. 050 410 3135

Meira, Raimo Sinisalo, hallintojohtaja, puh. 050 590 8027

Logica on IT-palveluyritys, joka yhdistää ihmiset, liiketoiminnan ja teknologian mahdollisuudet. Palveluksessamme on 39 000 henkilöä, joista Suomessa 3 100. Konsultoimme asiakkaitamme toiminnan kehittämisessä, integroimme tietojärjestelmiä ja olemme asiakkaidemme ulkoistuskumppani. Asiakkainamme on johtavia eurooppalaisia yrityksiä ja julkishallintoa. Sitoudumme pitkään yhteistyöhön ja perehdymme asiakkaidemme toimintaan. Innovatiivisten palveluiden avulla tuotamme asiakkaillemme arvoa. Logica on listattu Lontoon ja Amsterdarmin pörsseissä. Lisätietoja www.logica.fi ja www.logica.com.

Meira Oy on suomalainen, vuonna 1914 toimintansa aloittanut kahvipaahtimo ja maustetehdas, jonka omistaa italialainen Massimo Zanetti Beverage Group. Meira työllistää 168 työntekijää Suomessa.