Unibet Suomi

Unibetista paras eurooppalainen urheiluvedonvälittäjä

Lehdistötiedote   •   Tammi 01, 2010 18:03 EET

Tuplasti eGR Awardsissa palkittu Unibet valittiin parhaaksi eurooppalaiseksi urheiluvedonvälittäjäksi jo kolmatta kertaa. Peliyhtiö sai valinnan tehneiltä tuomareilta tunnustusta erityisesti tuotevalikoimansa jatkuvasta kehittämisestä ja uuden teknologian hyödyntämisestä live-vedonlyönnissä.

"Urheiluvedonlyönti on Unibetilla avainroolissa. Yritämme jatkuvasti laajentaa ja kehittää kaikkea tarjontaamme. Hienoa, että saavutuksemme huomataan ja palkitaan”, Lontoon gaalassa palkinnon lunastanut Unibetin toimitusjohtaja Petter Nylander iloitsee.

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.