Betsafe

Uudella Curve-sauvalla sivakoidaan Sotshissa lähes varma mitali

Lehdistötiedote   •   Helmi 21, 2013 20:55 EET

Exel on tuonut hiihtosauvamarkkinoille Curve-sauvan, jonka kehittäjät lupaavat välineen antavan merkittäviä etuja perinteisiin suoriin sauvoihin nähden. Vedonlyöntiyhtiö Betsafe osallistuu kohua aiheuttavaan sauvasoppaan Sotshin olympialaisiin liittyvillä Curve-kertoimilla, jotka tarjoavat mahdollisuuden panostaa sauvalla saavutettavaan olympiamenestykseen.

Vetoa on mahdollista lyödä Curve-sauvalla voitetuista mitaleista sekä siitä, saavuttaako suomalaishiihtäjä sauvalla olympiamitalin. Kertoimien valossa näyttää siltä, että Curvella saavutetaan olympiamitali - suomalaishiihtäjän saavuttama palkintopallisijoitus näyttää kuitenkin melkoisen epätodennäköiseltä.

Exelin kehittelemä Curve-sauva on vakuuttanut myös iGaming-asiantuntija Juha Kvistin. "Tutkimukset ovat osoittaneet, että Curven voimantuotto on merkittävästi parempi kuin tavallisella sauvalla. Olen samaa mieltä Betsafen kertoimien kanssa siitä, että Curve vauhdittaa hiihtäjänsä Sotshin olympiamitalin arvoiseen kiitoon. Curve auttaa varmasti myös suomalaisia sivakoijia, mutta olympiamitaliin vaaditaan luonnollisesti myös sauvojen väliin sijoittuvaa sähäkkyyttä", Kvist toteaa.

Exelin Curve-hiihtosauva Sotshin olympialaisissa - tämänhetkiset kertoimet:

Curvella voitetaan mitali: 1,50

Curvella voitetaan kultamitali: 3,50

Suomalainen voittaa Curvella mitalin: 8,00

Suomalainen voittaa Curvella kultamitalin: 30,00

Curvella ei voiteta mitaleita: 2,70

Lisätietoja antaa iGaming-asiantuntija Juha Kvist: juha.kvist@betssongroup.com

Betsafe on tänä päivänä yksi maailman johtavista peliyhtiöistä. Asiakkaita on yli 500 000 ja he ovat yli 100 eri maasta. Tammikuun 2006 virallisen aloituksen jälkeen yhtiöstä on tullut nopeasti yksi luotettavimmista yhtiöistä pelialalla.