Epson Suomi

Uudella ohjelmistolla lisää turvaa ja tehokkuutta Epsonin skannaus- ja tulostusympäristöihin

Lehdistötiedote   •   Loka 06, 2016 13:38 EEST

Epson Print Admin tuo käyttöoikeuksin suojatun tulosteiden luovutuksen, yksinkertaistaa käyttäjän toimia, säästää kustannuksia ja edistää ympäristövastuuta

Julkaisuvapaa heti – Epson siirtyy tulostuksenhallintaratkaisujen maailmaan Epson Print Admin -ohjelmistolla. Kaikenkokoiset yritykset voivat tällä palvelin­pohjaisella ratkaisulla vahvistaa asiakirjojen suojausta laitekohtaisella käyttäjien todennuksella. Myös tulostus- ja skannaus­kustannukset saadaan hallintaan. Intuitiivisen Epson Print Adminin avulla etähallinta sujuu helposti. Ohjelmisto integroituu nykyarkkitehtuuriin ja ‑laitteisiin vaivattomasti, joten yhteensopivuus on taattu.

Kaikki asiakkaat voivat tutustua tähän innovatiiviseen ratkaisuun ilman lisenssikuluja enintään kahden laitteen ympäristössä. Lisälisenssejä on saatavana joustavasti yhden, viiden, 20 tai 50 laitteen erinä. Epson Print Adminin ansiosta saadaan täysi hyöty Epsonin palkitusta yrityskäyttöön suunnitellusta mustesuihkutekniikasta, joka auttaa vähentämään jätettä, energiankulusta ja hiilidioksidi- ja otsonipäästöjä. Lisätietoja on osoitteessa http://www.epson.fi/make-the-switch.

Käyttäjäprofiiliin perustuva todennus luo turvallisen tulostus-, skannaus- ja kopiointiympäristön, joka suojaa laitteita luvattomalta käytöltä. Yhteensopivissa laitteissa käyttäjät näkevät mukautetun käyttäjäliittymän heti todennuksen jälkeen. Näin aikaa ei tuhlaannu oikeiden toimintojen etsimiseen, vaan tehtävät sujuvat joutuisasti.

Ohjelmistoon voi määrittää huomautuksia, joilla ohjataan käyttäjiä vastuulliseen tulostukseen. Näin voidaan jo tulostustyön luontivaiheessa varoittaa tarpeettomasta tai tuhlailevasta väritulostuksesta. Sisäiset kustannusten säästön säännöt ja yhdellä painikkeella käynnistyvät mukautetut skannauksen työnkulut varmistavat, että tulostus- ja skannaustyöt ja niihin liittyvät asiakirjat pysyvät täysin yritysten hallinnassa.

Monipuolisen raportti- ja analyysivalikoiman ansiosta päästään täyteen läpinäkyvyyteen: yritykset voivat räätälöidä tulostussääntönsä niin, että ne kannustavat kustannustehokkaisiin ja jätettä välttäviin toimintatapoihin. Seurantaa, tulostuskustannusten pienentämistä ja budjetin hallintaa auttaa mahdollisuus kohdistaa laskutuskoodit ja tulosteiden käyttö kustannuspaikoille.

Epson Europen markkinakehityksestä vastaava Patrick Perrot luonnehtii uutuutta näin: ”Ohjelmisto on luontevaa jatkoa menestykseksi osoittautuneelle strategiallemme, jossa yrityksille tarjotaan kokonaisratkaisuja. Epson Print Admin tuo oman lisänsä valikoimaan, johon jo kuuluvat yritysluokan mustesuihkutulostimien EOP (Epson Open Platform) ‑arkkitehtuuri, laitekannan hallintaratkaisu Epson Device Admin ja pk-yrityksille suunnattu tulostuksenhallinnan palvelupaketti Print365. Epsonin lisäarvoa tuovat yritystulostuspalvelut sisältävät nyt myös kustannussäästöihin ja ympäristöhyötyihin liittyviä ominaisuuksia.”

Epson Print Admin on saatavana nyt. Lisätietoja saa paikalliselta Epson-jälleenmyyjältä ja osoitteesta www.epson.eu/epa.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Asennukseen ja yhteen­sopivuuteen liittyvät edut Edut järjestelmänvalvojille Käyttäjien tuottavuuteen liittyvät edut
Keskitetty käyttöönotto, etähallinta Käyttöoikeuksien valvonta Todennus tunnuskortilla, kirjautumistunnuksella ja salasanalla tai tunnusnumerolla
Laaja yhteensopivuus Epson-tuotteiden kanssa Mahdollisuus valvoa monitoimi­tulostimien käyttötapoja Mukautettu monitoimitulostimen käyttöliittymä
Joustavat todennusmenetelmät Mahdollisuus säästää kustannuksia ja ympäristöä määrittämällä pakollisia sääntöjä Suojattu tulosteiden luovutus
Tuki monille kortinlukijoille Kustannusten hallinta, käyttäjä- ja ryhmäkohtaiset kulutusrajat Skannaa ja lähetä minulle ‑toiminto
Freemium-lisensointi tekee tutustumisesta helppoa Monipuoliset raportit Mukautetut skannauksen esiasetukset
Helppo integroida mihin tahansa IT-infrastruktuuriin Monitoimitulostimen käyttöliittymän laaja kielituki
Laaja kielituki Tila työntekijöiden valvottavissa
Perusteelliset käyttöoppaat
Yhteensopiva OS-palvelinjärjestelmän kanssa

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2013 oli 1 517 miljoonaa euroa

Ympäristövisio 2050