HSY

Uuden jätesopimuksen voi tehdä helposti verkossa

Lehdistötiedote   •   Helmi 22, 2011 08:32 EET

Pääkaupunkiseudun ja Kirkkonummen uuden jätepalvelusopimuksen voi tehdä helposti vaikka iltaisin tai viikonloppuisin verkossa. Helsingin seudun ympäristöpalvelut on kuluvana talvena ottanut käyttöön uuden verkkopalvelun. Sopimuksen voi tehdä suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi.

Verkkopalvelussa on tarjolla myös kätevä laskuri, jonka avulla on helppo etsiä edullisin vaihtoehto jäteastiatyhjennyksille. Laskuri tarjoaa parhaan ehdotuksen jäteastioiden ja tyhjennyskertojen määristä kiinteistön asukkaiden ja huoneistojen lukumäärän perusteella. Samalla palvelu kertoo myös jätehuollon vuosikustannukset.

Vertailutyökalua voivat käyttää myös isännöitsijät ja jätesopimuksen jo tehneet HSY:n asiakkaat. Työkalun avulla voi vertailla, miten jäteastian koon tai jäteastioiden tyhjennysvälin muutos vaikuttaisi jätelaskun suuruuteen omalla kiinteistöllä.

Verkkopalvelun kautta on mahdollista tehdä ainoastaan uusia jätepalvelusopimuksia. Jos haluaa muuttaa jo voimassa olevan sopimuksen tietoja, tulee olla yhteydessä HSY:n asiakaspalveluun joko puhelimitse 09 1561 2110 tai sähköpostitse jate.kuljetuspalaute(at)hsy.fi. Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 8.30–15.30.

Tutustu jätepalvelusopimukseen

Lisätietoja:
Asiakaspalvelupäällikkö Hanna Rantanen, puh. 09 1561 2417, hanna.rantanen(at)hsy.fi