Editor Helsinki Oy

Uuden luottotietoraporttipalvelun avulla tiedot edullisesti myös ulkomailta

Lehdistötiedote   •   Marras 04, 2011 09:01 EET

- Luottotietojen tarkastus ei pitäisi olla ainoastaan suurten yritysten käyttämä toimenpide, vaan myös pienten ja keskisuurten yritysten olisi yhä tärkeämpää käyttää sitä työkaluna, muistuttaa Arvo Finland Oy:n toimitusjohtaja Katja Henkola Asiantuntijakanava Editorissa

- Pienen asiakasmäärän omaavan yrityksen kassavirta voi kokea suuren kolauksen, mikäli asiakas ei pysty maksamaan laskujaan ajoissa. Ennakointi on tärkeää riskienhallinnassa. Arvo Rating – palvelun avulla yritysten on helppo selvittää nyt myös Suomen ulkopuolella toimivien yritysten taustat.

Arvo Rating – palvelu tarjoaa kompaktin yritysraportin, jonka avulla selvität millä mallilla asiakkaasi tai yhteistyökumppanisi talous on. Raportti sisältää yrityksen perustietojen lisäksi yritysjohtoa ja henkilöstöä koskevan informaation, luottoluokitustiedot sekä otannat tuloslaskelmasta ja taseesta. Raporttien sisällöt vaihtelevat maakohtaisesti. Yritystietojen lähteenä toimii Creditsafe, joka on yksi Euroopan käytetyimmistä luottotietotaloista (www.creditsafe.com).

Arvo Rating –palvelun käyttö on edullista!

Suomen yritysraportin hinta on 9 € /kpl. Ruotsissa ja Saksassa toimivista yrityksistä hankit tietoa hintaan 12€ /kpl ja Venäjältä 20€ /kpl. Hintoihin lisätään alv 23 %. Käytössäsi on siis myös Suomen ulkopuolella toimivien yritysten luottotiedot.

Lue lisää aiheesta tästä.

Lisätietoa Editori-asiantuntijakanavasta: Toimituspäällikkö Nora Helanto | p. 09 4241 2225 | nora.helanto(a)editorhelsinki.fi I www.editorhelsinki.fi