Epson Suomi

Uudet monipuoliset skannerit yrityskäyttöön

Lehdistötiedote   •   Syys 05, 2016 11:30 EEST

Edulliset, nopeat ja joustavat tasoskannerit – luokkansa pienin tilantarve1 ja tuottavuutta parantava automaattinen paperinsyöttölaite

Uudet WorkForce DS-1660W- ja DS-1630-asiakirjaskannerit auttavat järkeistämään toimiston prosesseja ja parantamaan tuottavuutta. Edullisissa laitteissa yhdistyvät tasoskannerin joustavuus ja nopean automaattisen 50 sivun paperinsyöttölaitteen mukavuus, joten niillä hoituvat kätevästi tehtävät kuin tehtävät. Passit, kirjaset ja hauraat asiakirjat on helppo skannata tasolla. Automaattinen syöttölaite sopii puolestaan paperipinoille.

Epson Europen tuotepäällikkö Steve King kertoo tuotteista näin: ”Tämä monipuolinen ja helppokäyttöinen ratkaisu palvelee yritystä kaikissa tilanteissa, olivatpa skannattavana jokapäiväiset paperit, virkatodistusten kaltaiset tärkeät asiakirjat tai vaikkapa vanhat kirjeet tai tilikirjat. Nämä 25 sivua minuutissa kuvaavat skannerit ovat kaksi nopeinta luokassaan. Lisäksi niiden tilantarve on luokkansa pienin[1], joten sijoittelu toimistossa on vaivatonta.”

Edullista ja helppoa skannausratkaisua etsivät pienyritykset ja suuret organisaatiot arvostanevat molemmat USB 3.0 ‑liitettävyyttä, jonka ansiosta työt eivät hidastele edes suurella 300 dpi:n tarkkuudella. Pitkien asiakirjojen tilassa voidaan skannata yli kolme metriä pitkiä papereita (vain yksipuolisena). Myös kaksipuolinen skannaus ja kuvatyypin automaattinen tunnistus tehostavat toimiston työnkulkuja. DS-1660W-mallin Wi-Fi- ja Wi-Fi Direct ‑liitettävyys tuovat lisämukavuutta organisaatioille, jotka haluavat monien henkilöiden yhteiskäyttöön soveltuvan helpon skannausratkaisun.

Molemmissa malleissa on älykkäitä värien ja kuvan säätötoimintoja, kuten automaattinen rajaus ja suoristus sekä Epsonin kuvankäsittelytekniikkaan perustuva tyhjien sivujen ja taustan poisto.

Mukana tulevat TWAIN- ja ISIS[2]-ohjaimet varmistavat saumattoman yhteentoimivuuden nykyisten asiakirjojen hallintajärjestelmien kanssa. Skannaus onnistuu yhdellä painalluksella niin PC- kuin Mac-ympäristöönkin sekä verkon tallennuspalveluihin.

WorkForce DS-1660W ja DS-1630 tulevat saataville lokakuussa 2016. Laitteiden hinnat ovat 370,76 EUR ja 333,56 EUR (sis. alv.)

Tärkeimmät ominaisuudet:

Luokkansa nopeimpia: skannausnopeus 25 sivua minuutissa

Tukee monenlaisten asiakirjojen skannausta: esimerkiksi kirjat, passit, sidotut asiakirjat ja hauraat kohteet

Luokkansa pienin tilantarve1

Wi-Fi- ja Wi-Fi Direct ‑liitettävyys (vain DS-1660W)

TWAIN- ja ISIS-ohjaimet: saumaton yhteentoimivuus nykyisten asiakirjojen hallintajärjestelmien kanssa

Kaksipuolinen skannaus: kuvaa sivun molemmat puolet

50 sivun automaattinen paperinsyöttölaite

Mahdollisuus luoda jopa 30 työtä sekä hyödyntää helppoa, yhdellä hipaisulla käynnistyvää skannausta kansioihin, sähköpostiin, verkon tallennuspalveluihin2; lisää toimintoja käytettävissä valinnaisen verkkoliitäntäpaneelin avulla (vain DS-1630)

USB 3.0 ‑liitettävyyden ansiosta työt eivät hidastele edes käytettäessä suurta 300 dpi:n tarkkuutta

Älykkäät värien ja kuvan säätötoiminnot – automaattinen rajaus ja suoristus sekä Epsonin kuvankäsittelytekniikkaan perustuva tyhjien sivujen ja taustan poisto

Mukana tuleva Epson-ohjelmisto antaa mahdollisuuden skannata saman kuvan kerralla kahteen eri kohteeseen

Pitkien asiakirjojen tilassa

[1] Tiedot perustuvat EMEA-alueella koko vuoden 2015 aikana eniten myydyn viiden kilpailevan skannerimallin verkkosivustoihin ja esitteisiin. Lähde: InfoSource Document Management Scanner Sales Full Year 2015.

[2] ISIS-ohjaimet ovat saatavina vain malliin DS-1630.

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2013 oli 1 517 miljoonaa euroa

Ympäristövisio 2050