SMARTO Group

Uusi 7" Android-tabletti 3G- ja WLAN-ominaisuuksilla - SmartQ T7-3G

Lehdistötiedote   •   Marras 24, 2010 12:39 EET

SmartDevices julkisti uuden tuotteen SmartQ tabletti-mallistoon: SmartQ T7-3G, joka on tarkoitettu internet-käyttöön sekä e-kirjojen ja -lehtien lukemiseen. SmartQ T7-3G on varustettu 7" SVGA kosketusnäytöllä, jonka tarkkuus on 800x600 pikseliä. Tabletin tietoliikenne-ominaisuuksiin kuuluvat WLAN ja integroitu 3G-modemi, joiden lisäksi laitteessa on myös USB-portti. Laitteen prosessorina on ARM11 CPU, 2GB flash-muisti ja SD-muistikorttipaikka (max. 32GB).

Laitteen käyttöaika yhdellä latauksella on pitkä, sillä siinä on 4700mAh akku. Laite on kooltaan myös pieni: 205x135x16mm, ja paino akun kanssa on 430 grammaa. SmartQ T7-3G käyttöjärjestelmänä on Google Android 2.1.

Laitteen vähittäismyyntihinta on 367€ (ALV 23%).

Lisätietoja laitteesta: http://www.smartoshop.com/smartq-t73g-tabletti-svga-kosketusnaytto-800x600-liiketunnistimella-arm11-720mhz-flashmuisti-32gb-muistikortti-wlan-akku-4700mah-android-430g-p-3436.html

SMARTO Group on Jorvas Hitech Centerissä toimiva teknisten tuotteiden maahantuoja, joka toimittaa tuotteitaan Euroopan Unionin alueella. Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden tehdä tilaukset suoraan myös verkkokaupoistamme: www.smartoshop.com ja www.smartofiber.com. Yhteystiedot: SMARTO Group, Jorvas Hitech Center, 02420 JORVAS. Sähköposti: sales(at)smartogroup.com