Cocomms

Uusi Bosch GTR 30 CE Professional -laattajyrsin ja Bosch GTD 1 Professional -laattatelakka nopeaan ja tarkkaan työskentelyyn

Lehdistötiedote   •   Syys 24, 2010 19:11 EEST

- Bosch GTR 30 CE Professional -laattajyrsin mahdollistaa vaivattoman laattojen leikkaamisen ja muotoilun
- Timanttileikkuuterät ja timanttiporanterät takaavat nopean työskentelyn ja laitteen pitkän käyttöiän
- Bosch GTD 1 Professional -laattatelakkaan on nopea ja helppo kiinnittää laatat
- Bosch GTR 30 CE Professional ja Bosch GTD 1 Professional ovat ensimmäiset Bosch-tuotteet, joissa hyödynnetään RotoZip-teknologiaa

(Huom. Kuvat linkkeinä tiedotteen lopussa.)

Bosch tuo markkinoille Bosch GTR 30 CE Professional -laattajyrsimen ja Bosch GTD 1 Professional -laattatelakan laatoittajille ja putkimiehille. Tehokkaan, vakioelektroniikalla varustetun 700-wattisen moottorin ja timanttiterien ansiosta jopa kovien kuivapuristelaattojen kuivaleikkaaminen on vaivatonta. Leikkuunesteitä ei tarvita. Bosch GTR 30 CE Professional -laattajyrsimen kierrosnopeus kuormittamattomana on 30 000.

Timanttileikkuuterillä ja timanttiporanterillä varustettuna työkalu mahdollistaa tarkan työskentelyn ilman leikattavan materiaalin murentumista. Laitteen kompakti muotoilu ja pystysuora leikkuuohjuri tarjoavat hyvän tuen ja näkyvyyden työstettävään pintaan ja täten maksimaalisen hallinnan laattaa leikattaessa. Integroitu pölynimuriliitäntä mahdollistaa pölyttömän työskentelyn.

Näppärä ratkaisu laattojen leikkaamiseen
Bosch GTD 1 Professional -laattatelakka tekee helpoksi laattojen katkaisun ja leikkaamisen. Telakan tukeva puristin ja vankat kulmapidikkeet mahdollistavat laatan nopean, helpon ja varman kiinnityksen telakkaan jopa yhdellä kädellä. Telakkaan sopii hyvin jopa 60 x 60 cm:n kokoinen ja 6–30 mm:n paksuinen laatta.

Telakka on helppo kuljettaa paikasta toiseen, sillä se painaa vain 3,75 kg. Telakassa on myös säilytystila tarvikkeille ja mukana mallineita yleisimpiin leikkauskuvioihin. Pidempää työskentelyä varten esimerkiksi rakennustyömailla laattatelakka on helppo kiinnittää turvallisesti kiinteisiin alustoihin ruuveilla tai kiinnikkeillä.

RotoZip-teknologia Bosch-tuoteperheeseen
Bosch GTR 30 CE Professional -laattajyrsin ja GTD 1 Professional -laattatelakka ovat ensimmäiset RotoZip-teknologiaa hyödyntävät tuotteet, jotka Bosch tuo markkinoille ostettuaan työkaluvalmistaja RotoZipin. Yhdistymisen myötä Bosch tarjoaa entistäkin laajemman ammattityökaluvalikoiman laatoitustöihin.

Bosch GTR 30 CE Professional -laattajyrsin ja GTD 1 Professional -laattatelakka ovat saatavana elokuusta 2010. Laattajyrsimestä on saatavana vakiomalli suositushintaan 199 euroa (alv 23 %). Lisäksi saatavana on myös Premium-malli L-BOXX-laukussa, varusteineen suositushintaan 399 euroa (alv 23 %). GTD 1 Professional -laattatelakan suositushinta on 119 euroa (alv 23 %).

Lisätietoja:
Robert Bosch Oy                  Cocomms Oy Ltd