Teknos Oy

Uusi kestävä ja vesiohenteinen Teknofloor Aqua lattiamaali

Lehdistötiedote   •   Loka 17, 2012 13:57 EEST

Teknofloor Aqua on uusi vesiohenteinen yksikomponenttinen betoni- ja puulattiamaali. Se on helppokäyttöinen ja kestävä maali kodin lattioihin, julkisiin tiloihin sekä kevyen liikenteen varastoihin. Puolikiiltävä pinta tekee lattiasta rauhallisen tyylikkään.

Teknofloor Aqua on vaivaton ja nopea levittää niin telalla kuin siveltimellä. Pinta kuivuu nopeasti. Päällemaalauksen voi tehdä jo neljän tunnin kuluttua, joten lattian ehtii maalaamaan valmiiksi saman päivän aikana.

Lattiamaalille tyypilliseen tapaan tasoittuva Teknofloor Aqua säilyttää värisävynsä erinomaisesti eikä valkoisenakaan kellastu kuten öljymaalit. Teknofloor Aqua on sävytettävissä uudistuneen Teknofloor-lattiavärikartan sekä Sisämaalaus-värikartan sävyihin.

Teknofloor Aqua -pakkauksissa on QR-koodi jonka avulla tarkemmat tuotetiedot ja käyttöohjeet voi ladata helposti älypuhelimeen.

Tuoteseloste: http://www.ac.teknos.fi/?pageid=H4135&lang=7

Teknofloor Aqua esite: http://www.marketzone.teknos.com/marketingzone/getitem.asp?id={D7544832-7900-4FE2-92F7-3528444EB3B0}

Teknofloor värikartta: http://www.ac.teknos.fi/?pageid=H4135&lang=17

Teknos on Euroopan johtavia teollisuusmaalien valmistajia, jolla on vahva asema kauppa- ja rakennusmaaleissa. Teknoksella on tuotantoa seitsemässä maassa: Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Puolassa, Venäjällä ja Kiinassa. Omia myyntiyhtiöitä on 16 maassa. Lisäksi Teknos-konsernilla on vientiä oman edustajaverkoston välityksellä pariinkymmeneen muuhun maahan. Suomessa Teknoksen tuotantolaitokset sijaitsevat Rajamäellä ja Helsingissä, jossa toimii myös yhtiön pääkonttori ja toinen tutkimuskeskuksista. Teknoksen palveluksessa on noin tuhat henkeä, joista runsaat 150 toimii tutkimuksen ja tuotekehityksen parissa. Konsernin liikevaihto on noin 247 milj. euroa. Teknoksen vahvuus on teknisessä osaamisessa. Tätä tukee pitkäjänteinen panostus tutkimus- ja tuotekehitystyöhön. Teknos perustettiin vuonna 1948 ja se kuuluu Suomen suurimpien perheyritysten joukkoon. Perheyrittäin liitto myönsi Teknokselle vuoden 2012 perheyrityspalkinnon.