ValueFrame

Uusi kumppani: CREO

Lehdistötiedote   •   Loka 01, 2010 17:34 EEST

ValueFrame ja Creo auttavat yhdessä asiakkaidensa myynnin tehostamisessa. Kumppanuuden myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme malleja joiden avulla saadaan ValueFrame CRM -järjestelmästä täysi hyöty irti. Lopputuloksena hioutunut myyntiprosessi ja tehokas asiakkuudenhallinta. Syksyllä on luvassa yhteisiä aamiasseminaareja, joissa aiheina mm. myynnin johtaminen ja järjestelmällinen myyntityö.

Creo Consultingin tärkein tehtävä on auttaa yrityksiä myymään paremmin. Creo on erityisesti perehtynyt ratkaisumyynnin konsultointiin ja valmennukseen. Creon osaava porukka avustaa uusia yrityksiä myyntistrategian ja tehokkaiden myynnin käytäntöjen luomisessa sekä pidempään toimineiden yritysten myynnin uudelleensynnyttämisessä.

ValueFrame Oy on pienten ja keskisuurten asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen asiantuntija. Asiakkaistamme 96,7% suosittelisi ValueFramea myös muille yrityksille. Autamme asiantuntijoita menestymään parantamalla toiminnan tehokkuutta ja kannattavuutta.

Sovellusvuokratut järjestelmämme saat käyttöön nopeasti ilman ohjelmistoasennuksia, laitteistoinvestointeja tai erillisiä ylläpitokustannuksia. Toimialaosaamisemme, prosessituntemuksemme ja helppokäyttöiset, selaimella käytettävät palvelumme muodostavat yhdessä markkinoiden parhaan kokonaisuuden asiantuntijayrityksen ohjaukseen.

Asiakkaitamme ovat mm. Alma Media Lehdentekijät, BOB Helsinki Oy, Flander Oy, Johtamistaidon Opisto JTO, KVA Arkkitehdit, Projectus Team Oy, Protacon Yhtiöt, Rantalainen Oy IA International, Sito Oy, Suomen Kansallisooppera, Vahanen Yhtiöt ja viestintätoimistot Pohjoisranta ja Harkonsalo&Vesa.