AC-Sanafor

Uusi Philips GoGear Connect on maailman ensimmäinen Android™-käyttöjärjestelmällä varustettu MP4-soitin

Lehdistötiedote   •   Syys 16, 2010 01:33 EEST

Philips esittelee tulevaisuuden MP4-soitinten uusimman kehitysvaiheen. GoGear Connect on Philipsin ensimmäinen WiFi-MP4-soitin, jossa on Android-käyttöjärjestelmä. GoGear Connectiin on mahdollista ladata Google MobilenTM esiasennettujen sovellusten lisäksi tuhansia uusia sovelluksia Android MarketistaTM.

Philipsin patentoiman FullSound™-teknologian ja äänieristettyjen kuulokkeiden yhdistelmällä saat loistavan kirkkaan äänen meluisissakin ympäristöissä. GoGear Connect tukee parhaita äänitiedostomuotoja, kuten FLAC ja APE. Surround for Movies -toiminnolla saat lisäksi täyden elokuvaelämyksen.

Philips GoGear Connectissa on 3,2 tuuman kosketusnäyttö, jonka avulla voit nauttia peleistä, videoista ja yli 75 000 Android Marketin™ sovelluksesta. Koska Android mahdollistaa useiden sovellusten samanaikaisen käytön, et koskaan joudu valitsemaan musiikin kuuntelun, netissä surffaamisen tai Google MapsTM -karttojen ja GPS:n välillä, vaan voit tehdä kaikkea samanaikaisesti.

GoGear Connectissa on myös helppokäyttöinen Philips Songbird - ohjelma, jonka avulla voit siirtää musiikkia tietokoneeltasi. Bluetoothilla voit helposti ladata musiikkia ja jakaa tiedostoja. Lisäksi MP4-soittimessa on kamera, jolla voit ottaa valokuvia tai kuvata lyhyitä videoita.

MicroSD-korttipaikan ansiosta voit laajentaa soittimen muistia ja saada lisätilaa musiikille, elokuville ja sovelluksille. GoGear Connect painaa vain 128 grammaa, ja sen mitat ovat 113 x 12,6 x 59 mm.

Philips GoGear Connect on saatavilla Suomessa syyskuun lopussa. 16 GB:n muistilla varustetun mallin SA2CNT16S/02 suositushinta 279 euroa.

Lue lisää Philipsin audio- ja videosoittimista osoitteessa www.philips.com/gogear.

Lisätietoja:

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Aino Ruikka, viestintätoimisto AC-Sanafor, aino.ruikka@acsanafor.fi, +358 40 706 8021