Örum Oy

Uusi tukkukauppaan keskittynyt varaosa-ammattilainen Poriin

Lehdistötiedote   •   Loka 20, 2010 22:58 EEST

Autoasi Pori on korjaamokauppaan keskittynyt palveluyritys korjaamoalan ammattilaisille. ”Me haluamme olla tehostamassa paikallisten autokorjaamoiden toimintaa maakunnassamme tarjoamalla niille varaosat, välineet ja tietotaitoa”, sanoo tukkumyyntipäällikkö Timo Lehto Autoasi Porista.

Autoasi Pori toimittaa korjaamoille niiden tarvitsemien varaosien, työkalujen ja korjaamolaitteiden lisäksi laajasti päivittäisiä tarvikkeita, mm. korjaamon kemikaalit, työturvatuotteet ja tarvittaessa vaikka kahvia. ”Tällä toimintatavalla pystymme antamaan korjaamoille enemmän aikaa keskittyä niiden omaan ydinosaamiseen: autojen korjaukseen ja asiakaspalveluun”, Lehto toteaa. Autoasi Pori toimittaa tavarat korjaamoille päivittäin aikataulutetulla rahdilla.

Autoasi-korjaamokonsepti tuo sitoutuneille kumppaneille mukanaan monipuolista markkinointia, teknistä koulutusta, atk-pohjaisia kustannuslaskentaohjelmia sekä monia muita apuvälineitä asiakaspalvelun kehittämiseen ja toiminnan tehostamiseen.

Autoasi‐ketju toimii yli 50 alueellisen jälleenmyyjän verkostona ja kattaa jo lähes koko maan. Autoasi‐korjaamoketjuun kuuluu yli 200 suomalaista autokorjaamoa. Autoasi‐verkosto edustaa myös Bosch Car Service ‐korjaamokonseptia lähes 60 korjaamon voimin.

Autoasi Pori on osa Satakunnan Autotalo Oy:tä

Lisätietoja:  Timo Lehto, puh. 0400 849 772