Input interior

Uusi tuolisarja EFG Archie

Lehdistötiedote   •   Maalis 22, 2018 14:59 EET

EFG esitteli Tukholman huonekalumessuilla 2018 uuden upean ja monipuolisen tuolisarjan EFG Archie. Modernin työympäristö vaatii useita erilaisia tuoleja eri toimintoihin - ergonomisia ja toimivia, näyttävää designia unohtamatta. Istuinkalusteita tarvitaan erilaisiin neuvotteluihin, kahviotiloihin ja spontaaneihin kohtaamistiloihin. Tuolivalinnalla voidaan muuttaa huoneen ilmettä ja se voi myös viestiä tilan tarkoituksesta. EFG Archie -sarjassa on ratkaisu työympäristön erilaisiin tiloihin ja tunnelmiin.

EFG Archie -sarja sisältää useita erilaisia vaihtoehtoja, jotka sopivat useimpiin työympäristöihin. Valittavissa on metallirunko, puurunko tai jalkaristikko. Nelijalkainen tai jalasrunko. Verhoilematon muovituoli, verhoiltu istuin tai ympäriverhoiltu yhdellä tai kahdella värillä.

Tuolin on suunnitellut muotoilija Carl Öjerstam. Muotoilija Carl Öjerstam (Konstfack 1997) on opettanut ja työskennellyt muotoilijana Ruotsissa ja ulkomailla. Hänen asiakaskuntansa koostuu pienistä yrityksistä sekä maailmanlaajuisesti tunnetuista brandeista. Useat hänen tuotteensa ovat palkittu Red Dot Design Award -palkinnoilla. Vuodesta 2002 hän on johtanut omaa Carl Design AB -suunnittelutoimistoaan.

EFG Archie on saatavissa BimObject -portaalissa.

Lisätietoa myyntinäyttelyistämme.

EFG (European Furniture Group) on Euroopan suurimpia toimisto- ja julkisten tilojen kalustetoimittajia. Tavoitteemme on luoda lisäarvoa yksilöllisillä työympäristöratkaisuilla, jotka tukevat asiakkaidemme toimintaa ja yrityskuvaa. EFG:n laaja mallisto tarjoaa joustavat, inspiroivat ja pitkäkestoiset kalusteratkaisut jokaiseen tilaan ja tarpeeseen. EFG Toimistokalusteet Oy palvelee asiakkaitamme Suomessa. Toteutamme myös asiakkaidemme toivomat sovellus- ja erikoistuoteratkaisut. Tämän kokonaisuuden hallinta antaa meille vankan kilpailuedun alalla.