Ab WSJ Expertservice Oy

Uusi Tuote TERASSIPUUTAVARAA KUUSESTA

Lehdistötiedote   •   Kesä 08, 2011 11:08 EEST

Koskisen Oy  panostaa ekologisiin tuotteisiin

ja lanseeraa nyt täysin uutta biologisesti suojakäsiteltyä kuusipuutavaraa terasseja ja ulkorakentamista varten.Koskisen Oy
panostaa ekologisiin tuotteisiin ja lanseeraa nyt täysin uutta biologisesti suojakäsiteltyä kuusipuutavaraa terasseja ja ulkorakentamista varten. Tuotteiden markkinoinnista huolehtii Puukeidas Oy seitsemällä paikkakunnalla
Suomessa. Kauppa Solvassa Pohjanmaalla on Suomessa ensimmäinen, jonka valikoimaan uusi puutavara kuuluu.
Koskinen Oy:n höyläämät kuusituotteet on suojattu ainutlaatuisella vesiperusteisella suoja-aineella, joka on täysin vapaa raskasmetalleista ja muista vahingollisista aineista. Tästä syystä ongelmajätettä ei synny vaan hukkapalat voidaan hävittää kuten maalattu puu

Puutavaran kestävyys – enemmän kuin vain pintakäsittely

Tässä on vaihtoehto, joka on sellaista laatua, että se on turvallinen sekä käyttäjälle että ympäristölle. Siispä valitsemalla tämän uuden puutavaran voidaan myötävaikuttaa hyvinvoivaan ympäristöön. Ab WSJ Sanitation Oy:n ainutlaatuisen suojauskäsittelyn kautta saadaan täysin uusia hyötyjä kuten vähemmän halkeamia, puu lopettaa elämisen, kosteuskestävyyden lisääntyminen ja vältytään biologisilta tuhoilta kuten levältä ja homeelta. Terassien lisäksi puutavara soveltuu hyvin mm. laitureihin, kasvihuoneen hyllyihin ja laatikoihin sekä puutarhan kaikkiin rakenteisiin.

Ab WSJ-Expert Service Oy
Lassfolksvägen 25