G4S

Uusi yhtenäinen G4S Suomi

Lehdistötiedote  •  2012-05-30 12:05 EEST

Suomessa toimivien G4S-yhtiöiden toiminnot on yhdistetty ja G4S-yhtiöt toimivat Suomessa jatkossa markkinointinimellä G4S Suomi. Toimintojen yhtenäistämisen myötä G4S Suomen organisaatiorakenne on uudistettu kevään aikana ja pääkonttori sekä hallinnolliset toiminnot keskitetään Vantaan Turvalaaksoon.

G4S Suomen johtoryhmään kuuluvat
•    toimitusjohtaja Niclas Ahlbom
•    operatiivinen johtaja Jari Kantonen
•    talousjohtaja Markku Pulli
•    henkilöstö- ja viestintäjohtaja Kirsi Bergman
•    teknologiajohtaja Pauli Hirvonen
•    turvallisuusjohtaja Harri Uusitalo
•    myyntijohtaja Janne Kolehmainen
•    myyntijohtaja Jussi Kauppinen
•    liiketoimintayksiköiden johtajat

G4S Suomen operatiiviset toiminnot jakautuvat neljään liiketoimintayksikköön, joita johtavat liiketoimintayksiköiden johtajat

•    Anton Stenfors, valvontaratkaisut
•    Susa Martikainen, kohdepalvelut
•    Tuomas Mäkeläinen, liikkuvat turvallisuusratkaisut
•    Olli Sivonen, ulkoistetut palvelut

Yllä mainittujen lisäksi viidentenä liiketoimintayksikkönään toimivat G4S Lukkoasemat Vantaalla, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa ja Kajaanissa.

Toimintojen yhdistämisen ja uudelleenjärjestelyn myötä on käyty yhteistoimintaneuvottelut, jotka on saatu päätökseen 2. toukokuuta. Neuvottelujen päätöksistä on tiedotettu henkilöstölle.

G4S on maailman johtava turvallisuusratkaisuja tarjoava konserni. G4S on erikoistunut ulkoistettuihin liiketoimintaprosesseihin aloilla, joilla turvallisuusriskejä pidetään strategisena uhkana. G4S on suurin Lontoon pörssissä noteerattu työnantaja. G4S on listattu myös Kööpenhaminan pörssissä. G4S toimii yli 125 maassa yli 657 000 työntekijän voimin. Suomessa G4S tarjoaa asiakkailleen maan monipuolisimmat turvallisuuspalvelut yhdeltä palveluntarjoajalta yli 2 200 turvallisuusalan ammattilaisen voimin.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom