Biltema Suomi Oy

Uutuuksia arkeen ja LED-valoja syksyyn: Bilteman uusi kuvasto on täällä!

Lehdistötiedote   •   Syys 23, 2014 13:56 EEST

Bilteman syys- talvikuvasto on tavaratalon koko historian kattavin katalogi ja täynnä mielenkiintoisia koko perheelle suunnattuja tuoteuutuuksia ja testivoittajia. Yli 18 000 tuotteen kuvasto jaetaan reiluun miljoonaan suomalaiseen talouteen. Biltema jatkaa markkinoiden haastamista tarjoamalla useiden kategorioiden tuotteita entistä edullisimmin hinnoin. Syksyn pimeyden saapuessa yksi kuvaston mielenkiintoisimmista tuotteista on kauko-ohjattava LED-valaisin.

Bilteman valikoimista löytyy tuhansia tuotteita kotiin, vapaa-aikaan, toimistoon ja rakentamiseen, veneilyä ja autoilua unohtamatta. Tavaratalon historian alkuaikoina autoalaan keskittynyt kuvasto ei kulu enää yksin miesten käsissä, sillä Biltema tarjoaa nykyään erittäin kattavan valikoiman tuotteita myös esimerkiksi kotiin ja sisustukseen liittyen.

– Haluamme palvella entistä paremmin kohderyhmänä myös naisia ja tuoda heille inspiraatiota. Perinteisten tuoteryhmien, kuten rakentamisen ja autoilun lisäksi panostammekin tällä hetkellä myös kodinsisustukseen ja esimerkiksi sesonkiluonteiseen koristeluun, Jarkko Salmi Biltemasta kertoo.

Kauko-ohjattavaa tunnelmavaloa kotiin

Pimeän ajan alkaessa kodinsisustajat inspiroituvat erityisesti erilaisista valaistusratkaisuista.  Valolla huoneiden tunnelmaa saa helposti muutettua eri tilanteisiin sopivaksi. Kaukosäädinkäyttöisen LED-koristevalaisimen avulla on mahdollista leikitellä erilaisilla värivaloilla ja vaihtaa niitä napin painalluksella heijastelemaan omia tunnetiloja.

– Tunnelmaan parhaiten sopivan värivalon ja valaistuksen voimakkuuden voi vaihtaa kätevästi kaukosäätimellä, ilman että kotisohvalta tarvitsee edes nousta. Valittavana on myös erilaisia ominaisuuksia, kuten hidas värinvaihto, tasainen valo ja vilkkuva valo, Salmi Biltemasta valottaa syksyn hauskimman valaistusratkaisun ominaisuuksia.

Tuotetiedot:

Led-valaisin RGB, tunnelmallinen koristevalaisin kaukosäätimellä, W 6,5 (40), Lumen 470, 10,99 € 46-3057. Tuote on saatavilla loka-marraskuun vaihteessa.

Lisätietoja:

Tavaratalopäällikkö Jarkko Salmi