Vaahto Group Plc

Lehdistötiedote   •   Kesä 20, 2011 23:17 EEST

Vaahto Group Plc Oyj Lehdistötiedote VAAHTO PULP & PAPER MACHINERY TOIMITTAA HENAN XINHAILLE PERÄLAATIKKOMODERNISOINTEJA KIINAAN Lahti, Suomi, 2011-06-20 09:00 CEST (GLOBE NEWSWIRE) -- VAAHTO GROUP PLC OYJ LEHDISTÖTIEDOTE 20.6.2011 klo 10.00 VAAHTO PULP & PAPER MACHINERY TOIMITTAA HENAN XINHAILLE PERÄLAATIKKOMODERNISOINTEJA KIINAAN Vaahto Pulp & Paper Machinery on allekirjoittanut sopimuksen perälaatikkomodernisointien toimittamisesta Henan Xinhaille Kiinaan. Henan Xinhai Paper -yhtiö siirtää Tampellan 90-luvulla toimittaman kartonkikoneen uudelle tehdaspaikkakunnalle Henanin maakunnassa Kiinassa. Vaahto Pulp & Paper Machinery huoltaa taivekartonkikonelinjan kaikki kolme perälaatikkoa Hollolassa loppuvuoden 2011 aikana. Keskikerroksen perälaatikkoon asennetaan laimennussäätölaitteisto, jonka avulla kartongin poikkisuuntainen profiili on hyvin tasainen ja kartongin jalostettavuus ja loppukäyttöominaisuudet paranevat oleellisesti. Vaahto Pulp & Paper Machinery kuuluu Vaahto Group -konserniin, joka on korkean tason asiantuntijayritys ja palvelee maailmanlaajuisesti prosessiteollisuutta paperinvalmistusteknologian ja prosessilaitteiden aloilla. Lahdessa 20.6.2010 VAAHTO GROUP PLC OYJ Anssi Klinga toimitusjohtaja Lisätietoja: Jyrki Strengell Vaahto Pulp & Paper Machinery liiketoimintajohtaja puh. 0400 613800