Tura Scandinavia Finland AB

Vaativaan urheiluun: Skullcandyn uusi Sport Performance

Lehdistötiedote   •   Syys 26, 2014 13:40 EEST

Skullcandy Sport on muotoiltu pysymään korvassa, tapahtui mitä tahansa. Se tukee kovimpiakin kilpaurheilijoita, jotka vaativat voimakasta äänentoistoa kyetäkseen parhaimpiin suorituksiinsa.

Sport Performance-valikoima koostuu kahdesta mallista: Method ja Chops Buds, joiden muotoilu motivoi, innostaa ja tukee suoritusta. Kuulokkeiden rakenne on kevyt, mutta kestävä, ja ne ovat luonnollisesti valmistettu hienkestäviksi käyttäen markkinoiden suosituinta Sticky Gel-valmistetta. Sticky Gel on patenttisuojattu keksintö, joka kiinnittää tehokkaasti, muttei vuoda ääntä eikä tingi äänenlaadusta.

”Suunnitellessamme Sport Performance-tuotteitamme halusimme luoda kuulokkeet, jotka kestävät kovimmatkin treenit aiheuttamatta urheilijalle häiriötä kesken harjoituksen.” sanoi Hoby Darling, Skullcandyn toimitusjohtaja. ”Tällaisena aikana, jolloin kova treenaus on entistä suositumpaa, halusimme kehittää kuulokemallin, joka kestää, mutta joka ei häiritse treenausta. Loputtomien, maailman vaativimpien kilpaurheilijoiden kanssa tekemiemme testien jälkeen aloimme valmistaa kuulokkeita, jotka vastaavat mielestämme kohderyhmän tarpeita.”

Method on saatavana keltaisena, harmaana ja sinisenä. Chops Buds on saatavana punaisena, sinisenä, keltaisena ja mustana.

Lisätietoa: http://uk.skullcandy.com/push-play                                                                     Maahantuoja: Tura Scandinavia Finland AB. Lisätietoa: www.turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.