Martinex

Välirauha reissussa Pelikon matka- ja pikkupeleillä

Lehdistötiedote   •   Huhti 23, 2013 09:00 EEST

Lomamatkoilla, lentokoneessa tai vaikkapa mökillä tulee usein hetkiä, jolloin olisi mukava pelata yhdessä jotain muutakin kuin korttia. Monella mökillä isoja lautapelejä on valmiina, mutta tilanpuute ja kosteus voivat olla esteenä säilyttää pelejä mökillä vuoden ympäri.

Martinex Oy:n Pelikolla on runsaasti matkakokoisia pelejä. Esimerkiksi klassikoista Afrikan tähdestä ja Inkan aarteesta on olemassa kätevät matkaversiot, jotka eivät juuri tilaa vie. Pelikolla on myös iso lajitelma suosikkipelejä (jätkänshakki/ristinolla, Ludo, Tammi, kiinanshakki, autobingo ja formula 1 (käärmeet ja tikapuut -tyyppinen peli kilpa-autoilla) pelattavaksi nimenomaan liikkeellä ollessa (magneettinappulat ja litteät, keveät pelialustat). Koko perheelle sopiva, kehittävä pikkupeli on myös Rory’s Story Cubes – Roryn tarinakuutiot. Kompakti peli sisältää yhdeksän tarinakuutiota, joita heitetään kuin noppia:

Päällimmäiseksi jäävät kuvat ovat tarinasi runko. Aloita tarinasi “Olipa kerran” ja kerro tarina, joka yhdistää kaikkien yhdeksän kuution näkyvät kuvat yhdeksi kertomukseksi.

Paljon uusia matkapelejä on tulossa syksyllä, mm. lisäosia Tarinakuutioihin ja pienet rasiapelit Figuratzy, Bluffalo ja Matchit.

LAPSIMESSUILLA 26.–28.4. LÖYDÄT MEIDÄT OSASTOLTA 6 k 159. Osastollamme on tällä kertaa esillä ja myynnissä valikoima Pelikon lasten-, perhe- ja matkapelejä, Laban-, Mauri Kunnaksen Herra Hakkarainen -, Pikku Anna - ja Lena Furberg -merkkien Öko-Tex-sertifioituja lastentekstiilejä sekä pehmoleluja. Tervetuloa!