Röhnisch Sportswear AB

Värikästä, toimivaa muotoilua lenkkipolulle.

Lehdistötiedote   •   Kesä 17, 2013 12:00 EEST

Ruotsalainen urheilumerkki Röhnisch jatkaa panostustaan juoksuvaatteisiin. Jo parin kauden ajan treeni-mallistoon on kuulunut oma juoksuvaatesarja. Syksyksi 2013 on suunniteltu kaksi takkia, päällyspusero, toppi ja trikoot Röhnischille ominaiseen tyyliin – todella toimivaa muotoilua, älykkäitä naisellisia yksityiskohtia ja voimakkaita värejä.

Syksyn väreissä näkyvät voimakas roosa ja räjähtävän raikas oranssi, jotka yhdessä mustan kanssa luovat itsevarman, nykyaikaisen ja sporttisen lookin. Yksiväriset yläosat, joissa on rypytyksiä ja heijastinpainatuksia, yhdistetään Röhnischin suosittuihin Shape Tights -trikoisiin, joista on kauden juoksumallistossa saatavana 7/8-pituinen malli. Siinä on erityisen korkea taitettava vyötärö, vedenpitävä vetoketjutasku, enemmänheijastin-yksityiskohtia sekä irrotettava hikinauha, jossa avaintasku.

”Shape Tights -trikoiden lähtökohtana on ainutlaatuinen ja tarkkaan testattu materiaali, joka sisältää erityisen paljon elastaania”, tuotemerkkipäällikkö Helena Jacobsson selittää. ”Kangas ommellaan erityisen tehokkailla koneilla, joten sen neuletiheys on tavallista suurempi ja kompressio tavallista voimakkaampi. Se antaaparemman tuen ja kauniin muodon reisille, takamukselle ja nyt myös vatsalle korkean taitettavan vyötärön ansiosta.”

Yhdistä Shape Tights -trikoot pitkähihaiseen päällyspuseroon ja kevyeen juoksutakkiin, niin saat yhtenäisen lookin viileämpiin syyssäihin. Mallistoon kuuluu kevyt hengittävä juoksutakki, jossa on kätevät taskut, heijastin painatus ja pieni pilli hauskana yksityiskohtana. Selässä on röyhelöhenkinen muotoilu, joka luo kauniintrendikkään siluetin.

Kylmempiä säitä varten mallistoon kuuluu yksivärinen takki, jonka sisäpuoli on harjattua mikrokuitua.Mikrokuitu pitää paremmin lämpöä mutta on silti hengittävä materiaali. Takissa on taskut, heijastin-yksityiskohtia sekä roosa vetoketjukaitale lisäyksityiskohtana. Alaosaksi on saatavana takkiin sopivat täyspitkät Petra Warm Tights -trikoot, jotka on valmistettu samasta harjatusta mikrokuidusta ja joissa on sporttisetheijastinsaumat reisien yläpuolella. Lisää asuun vielä jokin värikkäistä yläosista ja sinulla on kaikki edellytykset jatkaa lenkkeilyä syksyn pimetessä.

Malliston koot alkaen XS–XL. Suositushinnat: Petra SHAPE Tights 109,9eur, Petra Running Jacket 89,9eur, Petra Warm Jacket 79,99eur, Petra Warm Tights 69,9eur.Lisää eripituisia ja -mallisia Shape Tights -trikoita treenimallistosta 64,90eur-89,9eur.

Myyntipaikat: Intersport, Stockmann, Sokos, Sportia, Supersport, Sportamore.com, Nelly.com, Zalando.com, Bubbleroom.com, Ellos.com jne.

Röhnisch Sportswear on ruotsalainen perheyritys, joka valmistaa urheilu- ja golfvaatteita naisille jo kolmannessa sukupolvessa. Yrityksen on perustanut vuonna 1945 Helmut Röhnisch, joka tunnetaan Ruotsin ensimmäisenä voimistelumestarina. Alussa yritys keskittyikin vain voimisteluvälineisiin. 1990-luvulta lähtien Röhnisch on erikoistunut urheiluvaatteisiin ja oli ensimmäinen, joka lanseerasi mallistoissaan toiminnallisen materiaalin, mikrokuidun. Vuonna 2002 yritys lanseerasi golf-vaatemalliston naisille, jossa yhdistyvät niin vuosien kokemus urheiluvaatevalmistajana kuin toiminnallisuus, design sekä muotokieli. Ensimmäinen Röhnisch Brand Store avattiin Ruotsissa elokuussa 2008. Tällä hetkellä Röhnisch tuotteita on saatavilla 28 maassa. Pääkonttori sijaitsee Örebrossa. Liikevaihto nousi tilikauden 2011/2012 aikana 126 miljoonaan.