Unibet Suomi

Valavuori: LrNMKY kuittaa pisteet Kauhajoelta

Lehdistötiedote   •   Tammi 13, 2010 18:01 EET

Torpan Pojat–KTP-Basket: ToPon takamies Obie Trotter tulee dominoimaan tätä ottelua. KTP:n takakenttä ei kestä vertailussa alkuunkaan. Sisäpelaajien osastolla ja levypallopelissä vieraat pystyvät laittamaan kampoihin. Silti, ToPon materiaali ja kotietu on satamakaupungin pojille aivan liikaa. Tähän siis kotivoitto, eli 1.

Namika Lahti–Kouvot: Pudotuspelipaikkaan kiinni noussut Namika otti lauantaina nuhaan Hongalta. Kouvot taas on pelannut erittäin vahvan alkuvuoden, jossa tahrana ainoastaan tappio liigakärki Pyrinnölle. Siitäkin huolimatta, että Kouvoilla on ollut nippu äijiä sairastuvalla. Kaiken päälle Kouvot sai loppukaudeksi riveihinsä yhden kaikkien aikojen Korisliiga-pelaajista, Pasi Riihelän. Kouvot on noussut papereissani yhä vahvemmaksi mestarisuosikiksi Hongan ja ToPon ohella. Kouvoille vieraspinnat eli tähän 2.

Tampereen Pyrintö–Forssan Koripojat: Tässä ei nyt oikein auta mikään, kun vastakkain ovat sarjakärki ja yhä alemmas vajennut FoKoPo. Tiedossa on pomminvarma kotivoitto Pyrinnölle. Tähän siis 1.

Joensuun Kataja–Espoon Honka: Mikäli tiedot Lehtorannan polvivaivoista pitävät paikkansa, on tässä parissa Honka todellinen ennakkosuosikki. Honka voitti lauantaina Lahden ilman Jukka Matista. Matinen lienee palannut jo kokoonpanoon, ja se tuo lisähuolia Katajalle. Hongan jenkit ovat todellista laatutavaraa verrattuna Katajan vastaaviin. Hongalle vieraspisteet eli tähän 2.

Kauhajoen Karhu–Lappeenrannan NMKY: Timo Hakamaan päävalmentajaksi tulon jälkeen Kauhajoen häjyjen kurssi on ollut vahvassa nousussa. Jeremiah Wood oli nappihankinta. Vaikka Karhu on nousukunnossa ja kova kotonaan, LrNMKY on hirmuvireessä. Heidän viimeisin hankintansa, Stamper on yksi sarjan parhaista pelaajista. Löisin tässä kohteessa Namikaa, etenkin jos kerroin on lähelläkään kahta. Tähän siis 2.

Korisliigan kertoimet
Vedonlyönti ja kaikki kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.