NordicBet Finland

Valioliiga muuttumassa manchesterilaisten kaksintaisteluksi

Lehdistötiedote   •   Heinä 25, 2012 11:04 EEST

City 2,45, United 3,00, Chelsea 5,00 ja Arsenal 10,00. Siinä NordicBetin kertoimet ensi kauden Valioliigan mestaruudesta. Lontoolaisseuroista on ajettu ohi ja United ja City porskuttavat nyt Brittikentillä. City on suosikki. Joukkueella on jo nyt levein materiaali kärkiseuroja vertailtaessa. Lisäksi Cityllä on eniten rahaa käytettäväkseen kesän siirtomarkkinoilla.

Tulevia Valioliigan tähtiä vilisee kentillä EURO2012 aikana. Kisat tulevat olemaan vielä paljon suurempi vedonlyöntitapahtuma kuin MM-kiekko, mihin pelivaihto tulee pienemmältä asiakasmäärältä. EM-kisat kiinnostavat kaikkialla, jopa niissä maissa mitkä eivät ole osallistumassa. NordicBetillä on jo nyt pelattu enemmän euroja kiinni EM-voittajavetoon kuin kiekon MM-kisoihin jotka ovat pian päättymässä. NordicBetin kertoimenlaskijoiden mielestä yksi mielenkiinnon kohteita on Maalikuninkuus. Arsenalin hollantilaistähti Robin Van Persie saa mielenkiintoisen tarjouksen, 8-kertaa rahat takaisin. Christiano Ronaldosta pelaaja saa moninkertaistua rahansa 12-kertaisena.

NordicBetin tavoitteena on tarjota kilpailukykyisiä pelikohteita ja vedonyöntipalveluja ympäri maailmaa. Pääalueenamme on kuitenkin eurooppalaiset urheilulajit, mukaan lukien useat paikalliset sarjat.

Osallistuminen kasinopeleihimme, pokeriin tai urheiluvedonlyöntiin on meille aina luotettavuuskysymys. Tulemme tekemään kaikkemme ansaitaksemme asiakkaiden luottamuksen. Se tapahtuu hyvän asiakaspalvelun, nopeiden ulosmaksujen ja parhaan mahdollisen tarjonnan avulla.