ValueFrame

ValueFrame ja Tieto yhteistyöhön sähköisessä laskutuksessa

Lehdistötiedote   •   Tammi 18, 2010 10:58 EET

Uusi verkkolaskupalvelu perustuu Tiedon Laskuhotellipalveluun, joka on integroitu suomalaisen ValueFrame Oy:n laskutusjärjestelmään. Palvelulla voidaan sähköistää koko laskutusprosessi. Tämä on vaivatonta ja kustannustehokasta, sillä asiakkaalla on vain yksi sopimuskumppani ValueFrame.

Laskutus prosessina tehostuu merkittävästi, koska sen voi sähköistää yhden palvelun avulla, laskut kulkevat nopeammin eikä aikaa kulu enää turhiin postituksiin. Palvelu ei aiheuta asiakkaalle ylimääräistä päänsärkyä, sillä ValueFrame huolehtii sen käyttöönotosta ja asiakastuesta.

ValueFramen uuden verkkolaskupalvelun kautta laskut voidaan lähettää niiden operaattorien ja pankkien asiakkaille, joilla on yhdysliikennesopimus Tiedon kanssa ja paperilaskut niille asiakkaille, jotka eivät vastaanota verkkolaskuja. Lisäksi palveluun kuuluu lähetettyjen laskujen elektroninen arkistointi ValueFrame-järjestelmässä.

Palvelun käyttö on vaivatonta ja sen avulla voidaan sähköistää koko laskutusprosessi. Laskut laaditaan ValueFramella, minkä jälkeen asiakas valitsee verkkolaskuiksi siirrettävät laskut ValueFramen laskuraportilta yhdellä napin painalluksella. ValueFrame luo valituista laskuista Finvoice- kuvauksen mukaiset verkkolaskut ja lähettää ne automaattisesti Tiedon Laskuhotelliin. Tieto ohjaa laskut eteenpäin.

ValueFrame arkistoi automaattisesti luodut verkkolaskut kirjanpitolain säädösten mukaisesti asiakaskohtaiseen elektroniseen arkistoon. Asiakas tai tilintarkastaja voi selata laskuja tai hakea ne tiedostomuodossa internetin kautta milloin tahansa.

Asiakaspalvelu paranee ja laskujen käsittelykustannukset puolittuvat

ValueFramen ja Tiedon integroituun verkkolaskutukseen siirtyminen parantaa pk-yrityksen asiakaspalvelua.

- Tuotteistettu käyttöönottomallimme takaa nopean ja helpon tavan aloittaa laskujen lähettäminen verkkolaskuina ValueFramen laskutusjärjestelmää käyttäville pk-yrityksille, kertoo Tiedon tuotekehitysjohtaja Harri Korhonen.

- Verkkolaskun vastaanottaminen on asiakkaalle paperista laskua huomattavasti edullisempaa ja tehokkaampaa. Laskut voidaan esimerkiksi rekisteröidä suoraan ostolaskujen käsittelyjärjestelmään ja turhat työvaiheet, kuten skannaus ja tallentaminen poistuvat, sanoo ValueFramen toimitusjohtaja Harri Kanerva.

Kanerva ynnää, että siirtymällä verkkolaskutukseen uuden ValueFrame-palvelun käyttöönotolla asiakkaan laskujen käsittelykustannukset puolittuvat.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Harri Kanerva,
harri.kanerva (at) valueframe.com

Palvelukehityspäällikkö Teemu Varpanen,
teemu.varpanen (at) tieto.com

ValueFrame Oy on pienten ja keskisuurten asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen asiantuntija. Asiakkaistamme 96,7% suosittelisi ValueFramea myös muille yrityksille. Autamme asiantuntijoita menestymään parantamalla toiminnan tehokkuutta ja kannattavuutta.

Sovellusvuokratut järjestelmämme saat käyttöön nopeasti ilman ohjelmistoasennuksia, laitteistoinvestointeja tai erillisiä ylläpitokustannuksia. Toimialaosaamisemme, prosessituntemuksemme ja helppokäyttöiset, selaimella käytettävät palvelumme muodostavat yhdessä markkinoiden parhaan kokonaisuuden asiantuntijayrityksen ohjaukseen.

www.valuframe.com