ValueFrame

ValueFrame Suomen 22. nopeiten kasvanut teknologiayhtiö

Lehdistötiedote   •   Joulu 09, 2009 14:59 EET

Deloitten globaaliin teknologia, media ja tietoliikenne (TMT) -toimialaryhmään kuuluva Technology Fast 50 -ohjelma listaa Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset viiden vuoden liikevaihdon kasvulla mitattuna. Viidettä kertaa tehty Suomen listaus on valmistunut. ValueFramen sijoittui tutkimuksessa 22. sijalle 370% kasvulla.

Lisätietoja aiheesta osoitteessa http://www.deloitte.com/view/fi_FI/fi/ajankohtaista/technology_fast_50500/index.htm

ValueFrame Oy on pienten ja keskisuurten asiantuntijayritysten toiminnanohjauksen asiantuntija. Asiakkaistamme 96,7 % suosittelisi ValueFramea myös muille yrityksille. Autamme asiantuntijoita menestymään parantamalla toiminnan tehokkuutta ja kannattavuutta.

Sovellusvuokratut järjestelmämme saat käyttöön nopeasti ilman ohjelmistoasennuksia, laitteistoinvestointeja tai erillisiä ylläpitokustannuksia. Toimialaosaamisemme, prosessituntemuksemme ja helppokäyttöiset, selaimella käytettävät palvelumme muodostavat yhdessä markkinoiden parhaan kokonaisuuden asiantuntijayrityksen ohjaukseen.

Asiakkaitamme ovat mm. Alma Media Lehdentekijät, BOB Helsinki Oy, Flander Oy, Johtamistaidon Opisto JTO, KVA Arkkitehdit, Projectus Team Oy, Protacon Yhtiöt, Rantalainen Oy IA International, Sito Oy, Suomen Kansallisooppera, Vahanen Yhtiöt ja viestintätoimistot Pohjoisranta ja Harkonsalo&Vesa.

www.valueframe.com