Editor Helsinki Oy

Vauhdita yrityksesi syksyä sisältömarkkinoinnilla

Lehdistötiedote  •  2012-06-13 14:24 EEST

Editor Helsingin syksyn ensimmäinen AsiantuntijaOpas ilmestyy 24.8. tavoittaen valtakunnallisen päättäjälukijakunnan. AsiantuntijaOpas on ainutlaatuinen Business to Business -julkaisu, jossa käsittelemme yrityspäättäjiä kiinnostavia ajankohtaisia aiheita.

AsiantuntijaOpas tarjoaa erinomaisen ympäristön yrityksille tuoda esille osaamistaan ja palveluntarjontaa artikkelimuodossa. Tämä sisältömarkkinoinnin muoto antaa yrityksille mahdollisuuden kertoa omin sanoin kuinka voivat asiakkaita palvella. Asiantuntija-artikkelin avulla yritys antaa itselleen kasvot.

AsiantuntijaOppaan asiantuntija-artikkelit julkaistaan myös verkossa Asiantuntijakanava Editorissa, www.editori.fi. Verkkopalvelun avulla yritys lisää näkyvyyttään verkon hakukoneissa, antaa lisätietoa palveluista kiinnostuneille ja tuo omille kotisivuille lisää kävijöitä.

AsiantuntijaOppaaseen osallistuminen on helppoa. Pyydät vain tarjouksen eri koko- ja toteutusvaihtoehdoista, varaat paikan ja me teemme loput. Asiantuntija-artikkelit toteutetaan avaimet käteen-periaatteella.

Kaikki tämä yhden puhelinsoiton päässä: materiaalin toteutus, valtakunnallinen jakelu päättäjälukijakunnalle sekä verkkonäkyvyys.

Katso esimerkkejä kevään AsiantuntijaOppaista tästä.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous tai jätä yhteydenottopyyntö.
Lisätietoa: p. 09 4241 2222, www.editorhelsinki.fi ja www.editori.fi

Editor Helsinki Oy -sisältömarkkinoinnin asiantuntija
Editor Helsinki on sisältömarkkinoinnin ammattilainen. Yrityksemme syntyi aidosta tarpeesta antaa yrityksille ja niissä toimiville alansa asiantuntijoille puheenvuoro. Tuotteidemme ja palveluidemme lähtökohtana on edistää asiakkaan tunnettuutta asiantuntijana omalla alallaan ja sen myötä parantaa asiakassuhteiden muodostamista sekä vahvistamista.
p. 09 4241 2222, www.editorhelsinki.fi

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom