Finnjumping ry

Veikkaus mäkihypyn ja yhdistetyn Finnjumping ry:n yhteistyökumppaniksi

Lehdistötiedote   •   Marras 19, 2010 12:03 EET

Veikkaus ja mäkihypyn sekä yhdistetyn lajiyhdistys Finnjumping ry ovat solmineet yhteistyösopimuksen koskien talvikilpailukautta 2010-11. Sopimuksen myötä Veikkaus on tällä kaudella mäkihypyn pääyhteistyökumppani ja yhdistetyn kumppani.

Finnjumpingin puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen on tyytyväinen pitkän yhteistyön jatkumisesta.
- Yhteistyö Veikkauksen kanssa on lajiryhmällemme ollut merkittävässä asemassa aiemmin ja uudelle yhdistykselle yhteistyökumppanuuden jatkuminen on hieno asia. Haluamme omalta osaltamme edistää Veikkauksen peliliiketoiminnan kehittymistä ja toimia yhtenä Veikkauksen aktiivisista puolestapuhujista. Veikkauksen rooli suomalaisessa urheilussa on merkittävä ja on etuoikeutettua saada olla edistämässä sitä edelleen sopimussisältöjemme myötä, hän toteaa.

Veikkauksen näkökulmasta monipuolinen yhteistyö Finnjumpingin kanssa on hedelmällistä. Lajiyhdistyksen arvomaailma ja tavoitteet tukevat suomalaisen urheilun pitkäjänteistä kehittymistä, joka on Veikkaukselle tärkeää. Mäkihyppy ja yhdistetty ovat Suomessa erittäin arvostettuja ja seurattuja lajeja.  Lajien kiinnostavuus heijastuu suoraan myös Veikkauksen Vedonlyönnin pelivaihtoihin, sillä molemmat lajit ovat suosittuja vedonlyöntikohteita. Veikkaus toivoo, että uuden sopimuksen myötä pelivaihtojen kasvu jatkuu ja että kaudesta tulee urheilijoille menestyksekäs.

Finnjumping ry on vuonna 2009 perustettu mäkihypyn ja yhdistetyn lajiyhdistys. Sen visiona on pitää Suomi vastaisuudessakin mäkimaailman huipulla molemmissa lajiryhmissä sekä luoda suomalainen, laadukas järjestelmä joka tukee kansainväliselle huipulle pyrkiviä urheilijoita.

Veikkaus on tuottanut iloa, viihdettä ja jännitystä suomalaisille rahapelaajille jo 70 vuoden ajan. Vuonna 2009 Veikkauksen liikevaihto oli yli 1,5 miljardia euroa. Veikkauspelien tuotosta opetus- ja kulttuuriministeriö jakoi 461 miljoonaa euroa suomalaisen taiteen, liikunnan, tieteen ja nuorisotyön hyväksi.

Lisätietoja:
Veikkauksen viestintäjohtaja Ilkka Juva 040 823 3218
Finnjumping ry:n puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen 0400 497 277

Linkki tiedotteen pdf-versioon: Veikkaus mäkihypyn ja yhdistetyn Finnjumping ry:n yhteistyökumppaniksi