Viagame Finland

Viagame – uusi tietokonepelien latauskauppa on nyt avattu

Lehdistötiedote   •   Loka 22, 2012 10:55 EEST

Uusi digitaalinen tietokonepelien latauskauppa Viagame lanseerattiin tänään kaikissa Pohjoismaissa. Viagame-palvelu (http://www.viagame.fi/) tarjoaa ladattavaksi ja pelattavaksi yli 1000 peliä.

Suurimpien pelinvalmistajien kuten EA:n ja Ubisoftin sisältö tuo palveluun parhaat peliuutuudet, kuten Medal of Honor: WarfighterNeed for Speed Most Wanted ja Assassin’s Creed III.

Viagame tuo parhaat tietokonepelit suoraan kotiisi, ilman että niitä täytyy enää käydä hakemassa kaupasta. Riippumatta siitä, haluatko pelata uusimpia pelejä tai tuttuja suosikkipelejä, on palvelussa tarjolla loistavia pelejä. Ja pelaamisen voi aloittaa saman tien, sanoo Amandine Durey, Viagame Project Manager.

Avaustarjouksena Viagame-palvelussa on valittavana runsaasti urheilupelejä ainutlaatuiseen tutustumishintaan. Tutustumistarjouksessa mm. WRC: Fia World Rally Championship 2 ja FIFA12.

Tutustu pelipalveluun osoitteessa http://www.viagame.fi/

Lisätietoja Viagamesta:

Amandine Durey, Project Manager Viagame

Puh: +46 8 562 919 19

Sähköposti: press@viagame.com

Lehdistömateriaalit: http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/viagame

Viagame (www.viagame.com) on tietokonepelien digitaalinen osto- ja latauspalvelu, joka toimii Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa ja Suomessa.  Viagame on osa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiö CTC Median pääomistaja. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä. www.mtg.se