Viaplay Suomi

Viaplay tarjoaa syksyllä teräväpiirtoista KHL-huippukiekkoa

Lehdistötiedote   •   Syys 01, 2014 13:30 EEST

Yksinoikeudella Suomessa KHL-otteluita esittävä Viasat Hockey Finland ja Viaplay päivittyy teräväpiirtoaikaan. Sen myötä Viapalyn tarjoama laadukas lätkäkokemus on entistäkin mukavampi katsoa.

Viaplay esittää koko kauden 2014-2015 ajan kaikki Jokereiden koti- ja vierasottelut sekä muut valikoidut huippuottelut 3.9. starttaavasta KHL-liigasta. Jokerit pelaavat Bobrov-divisioonassa muun muassa Pietarin SKA:n, Dinamo Minskin ja Slovan Bratislavan kanssa.

Ville Klinga toimii studion isäntänä ja vakiokasvona studiossa nähdään todellisena KHL-asiantuntijana entinen Suomen maajoukkueen ja Pietarin SKA:n valmentaja Jukka Jalonen.

Viaplay HD-laadulla syksyn aikana

HD-kuvanlaatu tuo NHL- ja KHL -otteluihin paremman katselukokemuksen ja kiekko ei huku pikselivirtaan vaan piirtyy selkeänä myös kauempaa katsoessa.

Viaplay-palvelussa Viasat Hockey Finland lähetykset näkyvät teräväpiirtona jo KHL-kauden alusta alkaen.

Tietoa Viaplaysta
Viaplay on Pohjoismaiden johtava sarjojen, elokuvien, urheilun ja lastenohjelmien suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa huippuviihdettä eri alustoille ja laitteille - TV-sarjojen kokonaisia tuotantokausia, huippuelokuvia ja maailmanluokan urheilua suorina lähetyksinä. Urheiluvalikoimaamme sisältyy esimerkiksi NHL, KHL, La Liga, Golf, NFL ja paljon muuta. Viaplay on osa Modern Times Groupin digitaalista liiketoimintaa, MTGx:ää. Lue lisää www.viaplay.com

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, kolmannen osapuolen verkoissa ja Internetissä. MTG on myös Venäjän johtavan riippumattoman CTC Media-televisioyhtiön suurin osakkeenomistaja. Lisätietoja osoitteessa www.mtg.se