Viaplay Suomi

Viaplay voitti “Best content-on-demand solution”-palkinnon CSI Awardsissa.

Lehdistötiedote   •   Syys 16, 2013 14:07 EEST

AMSTERDAM, 16. syyskuuta. Viaplay voitti viime perjantaina “Best content-on-demand solution”-palkinnon arvostetussa CSI Awadsissa IBC-konferenssissa.

”Olemme erittäin ylpeitä palkinnosta, sanoo Niclas Ekdahl, Viaplayn toimitusjohtaja. Tämä on tunnustus Viaplayn fantastisesta sisällöstä, johon kuuluu tuhansia elokuvia ja tv-sarjoja sekä urheilua. Voitto motivoi meitä työskentelemään entistä kovemmin. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme parhaan sisällön ja parhaan käyttökokemuksen mitä markkinoilta löytyy. Tämä on fantastinen alku syksylle 2013!”

CSI Award perustettiin vuonna 2003 ja se on yksi tv-alan arvostetuimmista ja kilpailukykyisimmistä teknologian palkinnoista maailmassa. Palkinto tunnustaa laatua ja innovointia.

Lue lisää Viaplaysta:  www.viaplay.fi
Lue lisää CSI Awadrista: www.csimagazine.com/awards

Tietoa Viaplaysta
Viaplay on Skandinavian johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun suoratoistopalvelu. Viaplay tarjoaa uusimmat tv-sarjat, tuhansia suosittuja elokuvia ja lisäksi kaikki NHL-ottelut suorina lähetyksinä. Voit käyttää Viaplayta niin verkkosivujemme kautta, iOS sovelluksella, Android-laitteilla, Smart TV-televisioilla, Viasat-bokseilla  ja pelikonsoleilla (Playstation ®3, Xbox 360).

Lue lisää osoitteessa www.viaplay.com

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, kolmannen osapuolen verkoissa ja Internetissä. MTG on myös Venäjän johtavan riippumattoman CTC Media-televisioyhtiön suurin osakkeenomistaja. Lisätietoja osoitteessa www.mtg.se