Egmont Kustannus

Vihaiset linnut jatkavat lentoaan!

Lehdistötiedote   •   Heinä 12, 2012 09:57 EEST

Uudet Angry Birds Doodle-kirjat ja puuhakirjat ovat saapuneet kauppoihin.

Doodlaa itsesi Angry Birds –maailmaan!  Se on helppoa: tartu kynään ja jatka kuvaa. Tarvitse vain meilikuvitusta sekä ripauksen luovuutta, ja voit luoda omannäköisesi maailman vihaisille linnuille ja pahoille possuille. Uudet Doodle –kirjat:

Angyr Birds ISO Valkoinen Doodle –kirja. Kirja sisältää yli 100 tehtävää. Kirjassa on mukana 4 arkkia tarroja.

Anry Birds ISO musta Doodle –kirja. Kirja sisältää yli 50 tehtävää. Kirjassa on pois pyyhittävät sivut, jotka voi pyyhkiä ja täyttää aina uudelleen.

Angry Birds maailma kasvaa puuha- ja tarrakirjalla:

Angry Birds Puuhakirja. Kirja sisältää 24 sivua täräyttäviä tehtäviä. Kiinnitä turvavyösi ja valmistaudu pähkähulluun toimintaan.

Angry Birds Tarrakirja. Kaikki mainiot vihaiset linnut yksissä kansissa. Kirja sisältää paljon puuhaa sekä mahtavia tarroja.

Angry Birds on maailman nopeimmin kasvava viihdebrändi

Miljardi latausta alle kolmessa vuodessa. Yli 500 miljoonaa katselukertaa YouTubessa. Yli 20 miljoonaa Facebook-fania. Suomalaisen Rovion koukuttava Angry Birds on ladattu yli miljardi kertaa ja on maksettujen appsien kaikkien aikojen ehdoton ykkönen. Lintujen ja possujen ärhentely on koukuttanut koko maailman ja jatkaa valloitustaan nyt kirjoissa!

Lisätietoja sekä kuvatiedustelut:
Egmont Kustannus Oy Ab, Mira Kupari, markkinointikoordinaattori

puh. +358 (0)201 332 333, mira.kupari@egmont.fi

Egmont Kustannus – monipuolinen lasten ja nuorten tuotteiden kustantamo

Tehtävämme on luoda ja kertoa tarinoita. Sukupolvelta toiselle kulkevien klassikoiden ja uusien, ajan hengessä elävien tuotteidemme kautta puhuttelemme lukijoitamme päivittäin. Julkaisemme monipuolisesti lehtiä ja erilaisia lasten sekä nuorten tuotteita. Valikoimiimme kuuluu mm. sarjakuva-, urheilu- ja harrastelehtiä, sarjakuvakirjoja, pelejä, kirjoja sekä puuhatuotteita.