Voddler

Voddler tulee Suomen markkinoille – uusi elokuvapalvelu suomalaisille elokuvanystäville

Lehdistötiedote   •   Helmi 17, 2010 09:12 EET

Voddler lanseerasi elokuvapalvelunsa Ruotsin markkinoilla lokakuussa 2009. Voddler tarjoaa jäsenilleen ilmaisia mainosrahoitteisia elokuvia ja myös vuokraelokuvia. Yli 90 prosenttia Voddlerin elokuvatarjonnasta on ilmaista. Tammikuussa Voddler-jäsenten määrä ylitti 400 000:n rajan, ja tammikuun aikana elokuvia näytettiin yli miljoona. Suomalaisille käyttäjille avataan nyt invite-jono tämänkeväistä Suomen-lanseerausta varten.

Suomessa ja muissa Pohjoismaissa tapahtuva lanseeraus on osa Voddlerin laajentumissuunnitelmaa, jonka mukaisesti Voddler tulee olemaan saatavilla kaikissa Pohjoismaissa kesään 2010 mennessä. Voddler kehittää parhaillaan uutta sivustoa, jolta elokuvia on mahdollisuus esittää suoraan. Uusi sivusto tulee olemaan käytössä kun ensimmäiset suomalaiset käyttäjät kutsutaan palveluun.

– Odotamme innolla elokuvapalvelumme lanseerausta Suomessa. On erityisen hauskaa, että itänaapuriemme kiinnostus on ollut suurta jo ennen lanseerausta, sanoo Mathias Tönnesson, Voddlerin laajentumispäällikkö.

Tällä hetkellä Voddlerilla on sopimukset Paramountin, Disneyn, Miramax Filmsin, Columbian, Dreamworksin, Touchstone Picturesin, MGM:n, Nonstop Entertainmentin, Noble Entertainmentin, Scanboxin, Pan Visionin, Sony Pictures Televisionin, TVF:n, FilmFactoryn ja Atlanticin kanssa.

Lehdistöyhteys:
Ellinor Lejman, Public Relations, Voddler Sweden AB
+46 (0)705 95 68 88, ellinor.lejman@voddler.com

Tietoa Voddlerista
Voddler perustettiin Tukholmassa vuonna 2005. Teemme yhteistyötä viihdealan tärkeimpien tekijöiden kanssa voidaksemme tarjota korkealuokkaisimpia on demand -palveluja. Voddlerin avulla voit katsoa elokuvia ja tv-ohjelmia juuri silloin kuin sinulle itsellesi sopii. Voddler on helppokäyttöinen, laillinen palvelu, joka toimii vuorokauden ympäri – ja jonka kuvan- ja äänenlaatu on erinomainen. Tarvitset vain Internet-yhteyden, tietokoneen ja Voddler-inviten.